Thursday, December 30, 2010

BUKU LAMA =.=

kenangan lama takkan berulang....
tanggal 5 DEC 2008 S telah melamar aku untuk jadi couple dia.time tu aku form 3.tidak dinafikan aku memang bahagia sangat bila couple dengan dia walaupun dia banyak kali buat aku sakit hati..hehe..dah sayang,orang buat ape pun xkesah..walaupun S banyak kongkong kehidupan aku tapi aku tetap tidak kesah sebab aku tau apa yang S wat adlah untuk kebahagiaan dan kebaikan aku.S sorang yang nakal,gedik,gatal.penyanyang,protective (rasa selamat je bila dengan dia), dan S sangat-sangat-sangat perihatin dekat aku.tahun pertama percintaan kita orang berjalan dengan lancar.semuanye baik.kalau ada gaduh pon just gadoh-gadoh manja :) ...bila naik form 5, S makin lain..S makin kuat menipu..makin baran..makin tidak mempedulikan aku..S lebih mementingkan frens dia berbanding aku. sangat yang paling aku takut ialah saat aku akan kehilangan S untuk selamanya.. hurm..aku masih tidak dapat menerima reason S nak break.huhu :'( ..tarikh keramat benda ni berlaku pada 27 OCT 2010..almost to my second year anniversary..jodoh antara aku dan S dah tak ada..aku dah try pjuk dia dan nak berbaik dengan dia tapi S tetap mendiamkan diri seribu bahasa..( bisu da agaknya :P).. until now..he's only one dan tak ada pengganti. sayangilah orang yang menyanyangi kita lebih baik daripada sayangi orang yang kita sayang..

No comments:

Post a Comment