Thursday, May 5, 2011

budak tesl 2

One day,aku rasa macam penat sangat dan tertidur before isyak.then dalam pukul 2 lebih pagi aku tersedar dan bangun.after pray aku terus online.’ggaaaahhhh!’perkataan first keluar kat ym tertera nama mohd danishl.macam nak main cak cak lak kan.dia kata dia tunggu aku dari pukul 11 lebih.hambek kau! Lama kan dia tunggu aku.ceh! hati macam nak berbungan time tu tau.


Then aku borak-borak la dengan dia.tiba-tiba dia spoilkan mood aku,dia cakap esok (22 april 2011) dia kena pergi kem motivasi.ohhmygod!!! aku baru je nak isi masa lapang aku yang sememangnya pengangur terhormat  dengan chatting bersama dia.shit! dia kena pergi kem pula,4 hari ok.sebenarnya 2 malam je..hati baru je berbunga then kena tinggal.terus layu bunga aku time tu.tiba-tuba sedih la pula.tak tahu kenapa.then kita orang change number sebab aku ingat boleh la sms dia time dia dekat kem.again stupid damn damn betul sebab peraturan kem tu dia tak boleh bawa handphone dan laptop.waa!! mau nangis meyh..tak apela,dia bukan pakwe aku pun kan so aku tak boleh la nak touching terlebih.cool babe!


Sebelum dia pergi dia ad bagi aku link blog.dia kata blog ni best sebab orang tu buat cerita dalam blog dia.senang cerita blog novel la.dia cakap dia baca cerita tu rasa mcm dia tengah kopek bawang.dari situ aku dapat agak yang cerita tu sedih sebab mana ada lelaki yang senang-senang nak meleleh or sebak-sebak ni sebab baca blog?interesting je,aku pon follow blog tu.


Sebelum dia gerak pergi kolej dia,dia kata nak webcam aku.tapi sayang,time nak webcam tu dia punya ym tak boleh sebab dia guna yang lama.tapi aku yang untung sebab macam mana boleh lucky sangat aku time tu aku dpt tgk dia sekejap.wah! smart la gila kau pakai kemeja.you make my heart melt  that time.


Sepanjang hari tu aku abeskan masa aku dengan membaca blog novel tu.sambil aku baca,boleh pula terbayang yang dia ni jadi hero,aku heroin dia pula.sangat bangang kan?dah mabuk sangat kot aku time tu,tapi syok la layan cerita tu sebab dia cerita asli yang ditulis kembali.


Malam tu aku rasa macam gelisah semacam,tak tahu kenapa.then aku pergilah tengok maharaja lawak sebab nak hilangkan kegelisahan aku ni.bila habis je cerita tu,aku masuk bilik sebab nak online.then aku tengok handphone aku ada 2 miscall.number KL.dalam hati aku dah sumpah seranah sebab kenapa aku ni bengap sangat tak bawa handphone time tengok cerita tadi.mesti danish yang call aku.time tu aku nak nangis tau sebab dahlah aku rindu dia,then dia call aku,aku pula tak angkat.tak lama lepas tu ada sms masuk.. “hi tina,ni danish,ni guna handphone member.tina tunggu danish balik selasa ni tau.love you.muah.nite”. Masa aku baca sms tu,meleret senyum aku.lepas rindu la seyhh! Then aku reply “hi danish..ye,tina tunggu danish..love you too..muah..nite”.mulanya malam tu aku rasa macam tak boleh nak tidur then bila dapat sms je,terus bahagia tahap hati berbunga-bunga.gatal kan aku ni?

2 comments:

  1. hmm fine.aku sedih, aku pun mcm terindu pulak kt danish nie<3 heee serius. sygnya lahai :')

    ReplyDelete
  2. hahaha...xmo sedih sgt k..terindu?tak leh bla la ayt tu..hehe.. =)

    ReplyDelete