Friday, July 8, 2011

balik kampung!






hambek kau!! siap buat entry lagi sebab dapat balik rumah sendiri after 1 month tak balik..bayangkan betapa menebalnya rindu rinduan kita orang kat family..ngeee~~ aku je la kot rindu terlebih sangat..haha
actually kita orang tak boleh balik tau minggu bi,,kita orang dah nak buat rusuhan dah ni but pagi selasa tak silap aku la,ada anouncement masa time beratur,dia kata minggu ni minggu balik bermalam!!!!!!
huh! aku cakap time tu bahagia tahap cipan tergolek dengan zirafah atas rumput carpet..happy la siot..menjerit pon ada time tu..lepas tu kan,ain dengan aku jadi orang tengah untuk kumpulkan student yang nak balik kluang.if student yang nak balik kluang ada 42 orang,makcik startbucks tu baru nak sediakan bas untuk kita orang budakbudak kluang..halluuuuu!!!! budak kluang da memonopoli KMJ ni tau..so,tak mustahil la boleh dapat kumpul 42 orang..xsampai berapa jam,42 orang da cukup then sampai tambah lagi satu bas.so,bas balik kluang ada 2..itu pon ada yang tak dapat sebab lambat booking..dah macam agensi pelancongan pulak..haha

esok aku dah balik!eyh silap..rini aku balik..maybe lepas solat jumaat.aku da buat plan dengan ibu,kak ain dengan amin nak pergi jalan jalan before balik kampung..aku nak beli beg plus baju or kasut..kayo tak eden? kepala hangguk kau eden ni kayo..kalau kayo,eden tak balik naik bas dah..eden suruh drebar yang ambil eden.actually adalah duit biasiswa sikit.then kita orang nak makan DOMINO!!






haha..itu saja untuk pagi yang senyap sunyi ni..assalam..xoxo












p/s: tak sabar nak shopping with my family ^_^

5 comments:

  1. aku nak shoping kt kluanggg. rnduuuuu!

    ReplyDelete
  2. dila : pehal lak babai? hahahahaha... rindu aku la tu =P
    fana: rindu kn..rindu nk kua jln2 ngan ko smbil kutok2 org..wakakakakaka

    ReplyDelete
  3. hahahaha kannnn! nnt balik same2 nnt nk jumpe kauu tauuuuuuu :(

    ReplyDelete