Monday, August 15, 2011

wahai kaum adam

huh! sebelum apa apa..assalamualaikum........


kepada kaum kaum adam...hey! korang ni buat rosak nama lelaki je la... aku ni bukannya apa,yela..time mula mula kenal...kawan bagai nak rak.. kalau boleh kita lah kawan sejati dia..bila da lama sikit..hidup pun da ramai peminat,dapat usha yang howwwttttttt....kawan sendiri time kau susah dulu pun kau da lupe...aisshhh...aku tak nak pape..just apreciate aku as your friend..aku tak mintak nak jadi girlfriend kau lah! aku pun tak de nak love love kat kau.. satu jela aku mintak,couple tu jangan nak pilih muka je dengan badan je cik abang oiii..benda tu semua tak kekal la..dan kalau couple ko tu buang boyfie dia sebab kau,not impossible kalau one day dia akan buang kau bila dia jumpa lagi better..dan kau! apela nak jadi,sebabkan sorang perempuan kau buang kawan..memang terbaikkk!!!!!




















p/s: saya comel!

1 comment: