Tuesday, November 15, 2011

increase the fat level!

YEAH!!! i love this entry because it make me smileeee smile smile and smileeee....no pressure come to me..
kawan sekepala aku ofcose la aqilah anak pak hussin..hehe..
first aku pergi SUSHI KING..and this is wat we eat..ngee~~

ni yang aku makan...nama dia takayaki yaki yaki ape ntah yang yaki..haha..( xtau nama pun,just mkn je )

huh! ni mkanan qila..nama dia.........HAHA! tak tau jugak..
then kita orang jalan jalan jalan lepastu boleh terserempak dengan exbf aku..HAHA! time tu aku nk gelak sebab tadi aku pkai baju yang agak serupa dengan bibik dekat belakang umah nenek jiran mak aku..haha..aku ingat nak senyum (baikkan saya? tahu dah saya ni baik) tapi dia wat dunno,aku pun wat dunno la..haha.. after that aku terliuq nak makan yougurtlicious..(ejaannya tidak pasti! hehe )..this is our dessert!!

YUMMY!!! SEDAP!!!! hehe..tak nyesal..price ni RM3.90..aku pilig yogurt mix berries and dia ada rasa masam2..bes sangat ok! TRY IT OUT.. ^_^
ni dessert qila,perisa cokelat! rasa dia macam eskem cokelat.. ^_^
huh..lepas tu jalan jalan jalan lagi..then qila ajak makan dominos pulak..haihhhh! ikutkan ajelah...
nasi ad offer..buy 1 free 1..regular okey! the price RM30.80 

gambar?????????
hehe..tak sempat nk snap sebab terus masuk mulut =)

time ni tengah tunggu pizza...lombab! then snap snap..nampak tak muka kebuluran =.=
boleh dicalonkan sebagai BIBIKBIBIK comel asia tenggara tak? ^_^

No comments:

Post a Comment