Tuesday, December 13, 2011

me is me

bila aku da start bersuara..jangan tanya KENAPA..
kau kenal aku macam mana?
dan macam tu lah aku sampai bila2..
aku sekarang memang tak reti nak jaga hati orang
sebab hati aku sendiri kosong..
kalau kau nk orang jaga hati kau...
GO FIND FOR IT!
fyi..not me ok?
sound like hell right?
because i hate it!
aku tak pernah perli kau dalam blog kau..
kalau kau tak puas hati,meh sini..
aku da cakap dari awal kn?
apa yang aku rasa, 
apa yang aku nak..
apa yang aku tak suka..
ya ya ya..
maybe kau cakap kau je yang kena jaga hati aku..
and aku tak suruh kau jaga hati aku..
i really really not ready for a SERIOUS relationship..
so please UNDERSTAND me..
btw, thanx for all u done for me..
i really really appreaciate it..
difficult to find someone like u..
but for now..i really really not ready..
so
dont make me hate you..

thanx












whatthehell: if you want someone to take care of ur heart,please find other..for now,i cannot take care your heart..enough for me to take care only my heart.TQ

No comments:

Post a Comment