Monday, March 12, 2012

stupid

firstly, korang pernah berutang???
kalau penah berutang please....byr hutang korang tu boleh tak?
then, jangan nak nyusahkan orang lain kalau kau tak ada duit lebih nk joli.
kau tak da duit nk joli, jangan joli la babi.duduk rumah diam-diam boleh kan?
tak pun, kau pergi lah jalan balik kampung..tak payah la berangan nak jalan kat tempat yang memerlukan duit yang banyak!


aku haraplah aku tak dapat orang macam kau! sebab aku tak nak menyusahkan family aku!!
kau ni, macam tak pernah hidup susah kan? macam lah kau ni tidur atas duit dr kecil.damn! sedar diri boleh tak?


kesian aku tengok kau, bahagia atas duit orang lain.kesian sangat doe.. kau tak rasa malu ke? kalau tak malu dengan orang lain pun, malu dengan diri sendiri.. ke kau memang tak rasa malu langsung kalau pasal duit?
haha! aku tak sangka aku akan jumpa orang macam ni,memang tak sangka!!!!


























kepada orang yang meminjamkan duit: hope kau dpt blasannya,kalau tak dpt cash dekat dunia, mesti allah bagi dekat sana nanti ^_^ kita buat baik dekat orang, insyallah kita dapat yang baik jugak.. 


kepada orang yang meminjam duit: karma hidup. sekarang hari kau..esok? belum tentu lagi.but i think now kau dah dapat cash kat dunia kot,tu pun kau tak nampak lagi kan? HAHA.. jom taubat






motif entry ni just untuk bagi peringatan..haha..macam real je kan cara aku tulis :)




#if kita hutang orang lain, bayar ye....... kang jadi hantu lak nanti sebab tanah tak terima kau.HAHA

No comments:

Post a Comment