Sunday, January 30, 2011

C I N T A


cinta itu indah sehingga tiada ungkapan yang boleh menyatakan mksud
cinta yang sebenar.....




cinta itu menyakitkan sehingga ada yang memberi amaran supaya jangan menghampiri
CINTA..

hahaha...macam2 makna yang kita dapat hanya
dripada perkataan  C I N T A.....

aissshh..hape kena ngan aku ni..tajuk cinta jugak nak dikepochikan..
hehe..nak taw sebab apa??

sebab......
CINTA TIDAK SEMUANYA INDAH DAN TIDAK SEMUANYA MENYAKITKAN

hahaha..matila nok..agak2 korang yg kurang minat ngan topik ni..dipersilakan...
BERAMBUS..haha..




cinta aka penyembuh kedukaan aka penambah kesengsaraan..haha
orang sekeliling aku ramai yang membahaskan cinta kat aku..
ada yang bahagia di awal perkenalan sehingga hampir setiap minit pasti ada LOVE2 keluar kat mata dia orang..ada yang kekal sampi da nak kawen pon...
dan ada yang tersandung kat tengah-tengah jalan sebab ada BATU besar yang menghalang dia orang utk teruskan perjalanan..

aku punya cinta xdpt nak diteruskan sebab ada bangunan baru dibina diantara kami...
aku berusaha nak mengalihkan bangunan itu tetapi tidak berdaya..haha *cerita yang sangat gempak!

aku rasa umur aku skunk yang sedia muda tak boleh nak bagi pandangan tentang cinta..
sebab aku punya cinta pon terkandas...haha..
pape pun...lebey baik korang cinta kat diri sendiri dlu kot sebelum korang cinta orang lain..
*aceceh..macam pakar motivasi kat astro oasis

CINTA ITU BUTA..TAPI JANGAN ANDA MEMBUTAKAN MATA ANDA !!
*amaran daripada jabatan kebajikan cinta-cinta yang ditolak





No comments:

Post a Comment