Tuesday, April 24, 2012

jantan kerek!

huh..fine..terus tak ada mood nak buat past years! damn punya jantan..huh..terasa nk call dia balik and nak maki2 hamun dia.damn!!!!!!!!!!!


chill tika..sabo ye.. smileeee..... =)


di pagi yang indah saat aku semangat nak study..
fone aku bunyi, eyh! no celcom.anak ikan mak yang mana lak ni call pagi2 ni =.='


cuties: hello?


jantan: muhammad amin ada?


cuties: salah nombor la.. (pehal kawan adk aku call aku ni? huh nak usha aku ea?? ok fine! perasaan)


jantan: ni sapa?


cuties: (kau call aku kau tanya sapa aku? memang aku pantang orang call tapi tanya sapa aku) nak cakap dengan siapa sebenarnya ni?


jantan: muhammad amin ada tak? ni pos laju


cuties: (hol aloo..pos laju rupanya) oh! dia tak da kat sinilah


jantan: ni sapa?


cuties: oh, ni akak dia


jantan: lain kali janganlah cakap salah nombor.dia ada dekat rumah tak?


cuties: (panas!) ntahlah eak.dia pergi sekolah kot


jantan: ni dekat mana? 


cuties  tangkak


jantan: boleh bagi nombor adk tak?


cutie: takpelah bagi nombor ibu je.bla bla blaaa


tutttttttttt ~~end call~~


DAMN punya jantan..terima kasih? tak de? "lain kali jangan cakap salah nombor?????" deyh jantan keparat ntah dari mana..memanglah salah nombor.ni nombor aku sial! nombor adik aku lain! eyh!! sayang seribu kali sayang time ko cakap macam tu aku tengah dalam keadaan TERKEJUT! and tak sempat nak sembur! ahhh..rugi! tau rugi???? and best lagi bila adik aku pun cakap yang muka jantan tu memang kerek sgt! 
hallo?? kau ni anak vip?? ke anak datok k?? ke anak sultan nak kerek2 bagai?? kerja kau tu mengadap orang.please, behaviour sikit boleh? 


YA ALLAH jauhi lah aku dari jantan ni..aminnnnnnn






No comments:

Post a Comment