Monday, April 2, 2012

degilnya!!

huh! kan..saya memang degil..
gastrik???
ohh let it be...
benda nak jadi kan???


inilah anak jijah!
degil teramat...
dah tau ada gastrik,
makan asam... 
memang sedaplah perut kau sakit nanti..
lepas tu terlantar kat bilik tahan sakit muka cerut cerut sebab  tak tahan sangat..
tak habis dengan asam,
makan pedas pedas..
oh sedapnya ayam masak pedas, masak cili api..tom yam pedas!! mengancam air liur aku jela!haha
bagusnyaaaa saya ni kan....
tambah air gas lagi..
huh! coca cola dengan ais, pepsi...oh! kalau sedut mesti segar badan ni setelah penat berstudynya pun..




huh! agak agaklahkan,
berguna ke aku makan ubat 1 hari 9 biji??


macam tak ada guna kan?
sebab tu aku makan ubat bila sakit je..
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA...

2 comments:

  1. ko da kenapa eh makcik? igt gula2 ke ubat tu yang? ee dia ni.. tika memang degil! =__=' tapi kesihatan kena la jga sbb awk da nak final! haa da mula da aku bebl.. baik ko balik cepat aku bebel dpn ko..

    ReplyDelete
  2. hahaha..memang tak balik la aku mcm ni!!!hihi

    ReplyDelete