Thursday, January 24, 2013

what to do what to done

assalamualaikum....

hmm.. entry ni pasal luahan, tp mcm tak berapa elok pulak kalau nak luahkan dekat tmpat umum.tp aku nak luahkan dkt siapa? hmm..

kita kena jaga hati kita or kena jaga hati org yang kita sayang?

persoalan ni macam tak boleh nak jawab.kenapa eak?

please, aku sebenarnya dah penat jaga hati orang yang aku sayang sebab aku tgk mcm,mcm,mcm tak guna je.bukan nak kan balasan tapi pleaselah buka mata tu tengoklah yang aku ni sebenarnya DAH PENAT jaga hati kau! tolonglah hargai pengorbanan aku ni,sikit pun jadilah.aku ni dah mcm nothing plak.

mungkin one day, insha allah aku mesti dpt apa yang aku impikan,kalau bukan dekat dunia dekat akhirat.

ibu selalu cakap "ada hikmahnya"

hmm, tapi malam ni tetiba tak kuat.terlalu negatif dekat pemikiran ni.please ya Allah, positifkan aku dalam segala hal.aminnn

night.xoxo

No comments:

Post a Comment