Sunday, May 22, 2011

babai

esok pukul 6.30 pagi aku bertolak pergi tangkak.
esok juga start my new journey...
dan esok jugak,mulanya satu perpisahan...
perpisahan yang akan menentukan hala tuju aku seterusnya...

erm..mesti rindu sangat2 dekat dellyshah sebab dia la selalu teman aku,
fesbuk aku mesti berabok lepas ni..
rindu dekat HANA yang selalu men poke2 ngan aku,
rindu dekat DIAN yang selalu ckp aku gemok...
rindu dekat MADSAPIE sebab lepas ni dah tak ada orang nak jadi pakar kaunseling aku,bebel panjang-panjang..
rindu dekat DANIAL yang sekarang busy dengan praktikal dia..
rindu dekat semua...semua yang pernah buat aku ketawa,pernah buat aku menangis..

ibu,erm..lepas ni tika mesti rindu ibu kan,dah tak ada lagi orang nak pukul tika bila tika mintak hug..dah tak leh tengok ibu buat trade mark tokeh...dah tak ada panggil saya malam2 suruh habiskan lauk..dah tak ada nak pukul saya time nak kejut pagipagi..ibu,you are THE BEST!! halalkan semuanya ea,tika sayang ibu..sangatsangat..ibu jangan tensiontension tau..pasni tika tak nak ibu tensiontension lagi..
halalkan semuanya ea ibu,susu ibu,makan minum yang ibu bagi selama ni,doakan tika berjaya ea :')

amin,nanti dekat rumah jaga ibu tau..jangan nakalnakal...jangan suke memberontak sangat..rindu nak guraugurau dengan kau min..

ain,lepasni aku dah tak boleh dengar prob ko selalu..tapi aku selalu ada untuk kau..kau tu tak payah fikir sangat pasal budak gedik tu..

akak,aku tau ko baca blog aku kan..kau selalu balik rumah ea..tau..



untuk semuanya yang aku tak sebut nama korang,maafkan aku kalau aku ada buat salah kat korang tau..halalkan semuanya ea..
xoxo
















p/s: will miss uolls veryveryvery much!! 



3 comments:

  1. weh,chaiyok bebeh!!! akak sntiasa doakan ko.love u very much beb.rase sayu lak bace blog ko pgi2 isnin ni.hahaha...sory sgt3 akak xdpt nk hntar ko hari ni...

    study smart tau!!! kena paham ape yg lec ajar..kena buat tutorial...akak xnk ko jdi mcm akak...

    ReplyDelete
  2. hahahaha..dian,thanx bby
    kak,ok dear..no hal la..

    ReplyDelete