Saturday, May 21, 2011

NUR KASIH THE MOVIE

sebelum aku cerita lebih teliti pasal perasaan aku masa tengok nur kasih,aku nak story sikit pasal apa yang terjadi sepanjang hari ni..

pukul 2.30 aku ad reunion dengan budak sekolah rendah.dulu budak sekolah rendah aku ada 19 orang then ramai yang pindah randah jauh dari kluang then tadi yang datang 6 orang saje termasuk aku..erm,is that call reunion?HAHA..ada aku kesah?janji kita orang dapat gathering before sambung study.walaupun 6 orang tapi kecoh dia yang amat!

aku sampai tepat pukul 2.30 but dia orang sampai pukul 3..sedap!nasib je tak kematu pungkok aku tunggu dia orang.jumpa je teros serbu piza sebab LAPAAARRRRR gila..tak makan kot dari pagi.time nak amek order sangat tak boleh bla sebab budakbudak ni tekan button 'call' banyak kali.kalau aku kerja dekat situ,aku hentak kepala budakbudak tu guna botol sos.but! customer is always right.kita orang tetap dilayan dengan baik dan ditambah dengan senyuman yang manis.

bila pizza da sampai......apa lagi......SERBUUUUUUUUUUU!! fine,aku mkn sepotong abes,then makan lagi separuh.kenyang sebab banyak cakap.











after that kita orang pergi karok dekat kingdom tempat kerja isa my love..HAHA..tak payah nak love sangat.dia kawan aku je ok..time karok paling best sebab semua otak mereng.nurul paling sengal sebab dia sangat kecoh dan tak malu ditambah pulak dengan perangai akmal yang sangat membuat aku meluat sebab mic tu macam BAPAK dia punya.sangat tak sangka tadi hari yang best!









kawan-kawan,i will miss uolls dear.tadi the best day after for the long time not to see.









now! NUR KASIH THE MOVIE punye cerita pulak
for my opinion
this story sangat pening dan sangat buat fikiran aku celaru macam esok nak exam BIOLOGY..
but adalah partpart yang macam 'owh!sweetnye dia orang..i want this!i want husband like adam!'
but i think that this movie *(&*&%$^&$%^#$..penat doe sengkang mata semata-mata nak tengok midnight movie then cerita dia damn!MEMBAZIR kau tau..

















p/s:tiap orang ada taste dia tersendiri 

No comments:

Post a Comment