Friday, May 6, 2011

haluan hidup

firstly aku tak berapa nak excited pergi matrik sebab takut tak boleh nak carry subjek tu sebab aku one year punya.then member rapat aku ramai yang dapat matrik sama so macam happy sangat la kan..

then,result UPU keluar..taaadddaaaa!! hambek kau! aku dapat UPM under course perladangan makanan TETAPI dekat sarawak! WHAT THE HELL!!! SARAWAK meyh?? member rapat aku yang patutnya pergi matrik sama pun dapat universiti dan course yang dia orang minat but dia orang dapat kat semenanjung..so,dia orang pergi universiti masing-masing and aku kena la pergi matrik walaupun dia orang tak ada.sedih kan?sangat sedih tau.tak semangat dah =(


apa-apa pun ALHAMDULILLAH sebab aku dapat la juga masuk matrik.no more school uniform but lepas ni aku akan tampil ayu selalu..haha..terpaksa ..ngee~

kenapa aku tak pergi SARAWAK?? bukan sebab dia dekat hulu,BUKAN okeh!! aku tak pergi sana sebab transport pergi balik dia mahal.family aku bukan orang berada nak hangkut aku pergi balik.aku ni dah la kesayangan semua.setiap week kena balik.tak pun 2 week sekali kena balik.kalau aku dekat sarawak? sebulan sekali pon tak tentu dapat balik.kesian dekat orang yang sayang aku kat semenanjung nanti.

konklusinya,apa pun yang berlaku...matrik tetap di hati! wahh!! ayat nak sedapkan hati sendiri =(


























p/s:macam ne lah hidup aku nanti bila kat matrik..agak2 nangis tiap2 malam tak? =.=

No comments:

Post a Comment