Sunday, November 25, 2012

busy life

asslamualaikum sista and bro

first for all, aku tgh sakit perut sebab semua makanan depan amata aku sumbat dalam mulut then this id the result. sakit perut pun i still can finish my ice cream, apple sour by nestle memang best! and it makes my stomach worst..ahhh..

ok done about my healthy lately..now i want to share about my stress. WHAT THE HELL of this girl nk share stress dia dgn org lain.haloo?? ni blog siapa eak? blog saya kan? 

ape ntah..nk marah-marah lak..chill.. 

aku as student mechanical yang dulunya study dekat matriculation yang dulunya study dekat sekolah tinggi kluang amatlah tidak menggemari subject addmath and now what the fuck thing happen is, aku kena amek calculus.omaaaaiigad! full addmath,and more deep about addmath. you know how i feel right now? like, ibu...saya salah ambil course ke? ibu, ada siapa2 nak kawen dengn saya tak? ibu, saya nk jadi suri rumah sepenuh masa boleh? ibu ibu ibu ibu.... see!! how i feel right now? hurm..by the way, all i think is all about my parents and i just REDAH je study course ni..

actually aku ni sangatlah boleh bawa ape je,just i need someone to motivate me.aku ni agaknya manja tau, agaknya ea..aku pun tak pasti sebab klu ada org motivate aku aku mcm ok semua soalan aku dpt jwb, kalau tak ada mcm ok semua bnda susah, nk kawen jelah..haha! apelah..

but now i think i cannot depend to that "someone" or "otherone" because i must stay by my own.it's all about my future, my life, and my salary...hahahaha!

like seriously, kenapa aku nampak dia berblog pulak -.-'' adoiiihhh awk ni, sy berblog awk nk berblog..leceh ahh..

xpelah, ni kn tempat AWAM so, biarlah dia as long dia dah tak kacau aku.. 

xoxo
LOL



No comments:

Post a Comment