Wednesday, November 28, 2012

life

bilaaaa

eyh eyh...assalamualaikum semuanya :*

ok smbung ayat kat atas ea, bila sesuatu perkara pernah berlaku kat kita, kita akan fobia,berdendam or membenci.like seriously (muka serious dahi kerut2) aku sangat senang fobia pasal sesuatu perkara but aku sangat senang nak maafkan orang.tak tahulah kenapa -.-'' by the way maafkan orang itu adalah perbuatan yang baik kan? hurm.. actually aku da banyak kali maafkan orang but dorang mesti akan buat taik balik dengan aku.apakah sebenarnya motif dorang eak? hurm...

now my life asyik pasal ibu, adik, akak, family and kawan..hahaha..tapi kawan tu susah sikit zaman Universiti ni.mostly dorang fake and just be friend for their benefit only.so, kawan dengan semua and don't to close with someone so quickly, dikhuatiri anda akan dipermainkan.AMARAN ok?

final coming soon, test statics coming soon..and now dah risau pasal next sem punya subject.semuanya mcm tak berat lak..hadoiiihh..ya Allah, permudahkan segala urusan hambamu ini.. aminn...

sekarang bila aku nak marah je, aku akan try senyap then tenangkan diri,lepastu continue berborak.aku tak nak marah menguasai diri dan aku tak nak marah pasal semua benda.biarlah dorang nak cakap apa pasal aku janji aku happy dengan family aku and all people around me :')

orang cakap kalau tak ada crush or pakwe dalam class mesti mcm malas nak masuk class, hurm that's happen to me.haha! gedik kan? yela, kau bayangkan, dekat U tu kau jumpa orang yang full of drama but dekat uma full of people yang caring sangat.what is your choice sayang? of coselah dekat rumah kan? so minggu ni aku tak pernah tido kolej lagi sebab aku balik rumah..haha! nak ajak mmber kau balik umah aku dorang ni pemalu sgt, kalau balik rumah aku kan jimat duit mkn.hahaha

oklah, need to rest :*
goodnite peeps
xoxo

No comments:

Post a Comment