Tuesday, October 18, 2011

berita yang tak dingini

hurm..harini mood sedih...SEBAB?????



disebabkan gigi i lost of mood today..semalam my teeth ngiluuuu denyut2 yang teramat sangat.tido je yang boleh mengubati sakit gigi aku..then today my point go to dentist.sadly the goverment dentist was closed today but i need to check my teeth because i cannot face with the denyut2 tonight.then,i went to swasta dentist at tangkak..nurse tu cakap gigi awak kena cabut!CABUUTTT!!!!! cuba eja satu satu..C A B U T !!!!!!!!!!!!!.time aku dengar gigi aku kena cabut aku da meroyan,mata dah bertakung sebab before ni in my life tak pernah cabut gigi dekat klinik..ibu jela dentist aku selama ni..but now kena cabut dekat dentist sebab gigi ni xgoyang..ooowwwhhh!!!!!! aku tros ckp tak nak cabut..aku nak cabut dekat klinik kat kluang sebab aku tau dekat situ tak sakit.then aku hanya dibekalkan ubat antibiotik 2 jenis and 1 ubat tahan sakit.

ubat dia manis! and pelik sebab ni kan ubat untuk sakit gigi tapi kenapa dia manis??persoalan demi persoalan..haha



then masa naik van tu, ada parang potong ayam dalam van tu...ada 3! takot tau tak..dah macam tebusan..MOTIF parang dalam van masih belum diketahui...dahla driver tu muka garang..btw,thanx ea sebab jadi driver kita orang tadi =))




adik adik akak akak abang abang pokcik pokcik dan mokcik mokcik,sila jaga gigi anda..nanti anda yang merana ^_^











p/s:wish me luck for muet speaking tomorrow

No comments:

Post a Comment