Wednesday, October 12, 2011

gedik!

huh! entry je pon dah mcm bunyi tak puas hati kan..bukannya apa,aku just pelik bin ajaib bin hairan dekat couple2 yang berasa di dunia ni.ye ye,aku tau yang dunis dah maju,nk jimat kredit but aku rase tak perlu la wat agenda 18sx kat wall korang.haloo?? it's for tontonan UMUM! ditekankan disini,UMUM!! ye ye,aku tau tu fesbuk kau,hak kau tapi masalahnya dia kua dekat home aku dan agal mnyemakkan pemandangan mata aku.kalau nak jimat kredit sangat private message kan boleh!adoiyaiiii...bukan kau sorang je tengah happy dengan partner koranglah dan ingin aku TEGASKAN yang bukan korang je ad partner or couple.

huh! exam final nk dekat..dah kat paras idung dah ni.lambat je bertindak of cose aku lemas but aku akan try selamatkan diri aku sendiri dr kelemasan!! hehehehe..metabola giler kan.bai

No comments:

Post a Comment