Sunday, October 30, 2011

spirit ohh spirit

hehe..hari ni ahad,esok isnin dah tika..paper final kau belambak lagi..kau boleh berblogging lagi?
hehe..actually this is my way to overcome my stress..hehe..

by the way i just want to say KLUANG!!!!!!! 4 DAYS lagi! ^_^ (nada gediksss)
hahaha..macam la kluang nak sgt aku balik =P

sepatutnye aku kenalah ada spirit nak final kn??,ni spirit nak balik pulookk..hoho..
how DA RE  you tika!!





huh! kan dah nampak excited sgt nak balik tu...comel kan bas saya..hehe...i know it!!! yeaahh tika perasan....like do i care?? =.= hahahahahaha....cepat la..........nk balikkkkk  abeskan final ni..ngee~~

to FANAAUNJIKSSSSSSS......hehehe...wait for me darl..hehe..nnti kita hangout sama2 ea..rindu ko jugak, dah la jalan KLCC xajak aku,ajak yang jantan je..hehe,,by the way,aku happy tgk ko happy =)

to my family,tunggula kekecohan ku nnti..kejap je lagi..hehe,ibu mesti tak sabo tunggu saya balik kn? kat umah tak de sapa nak layan ibu kat dapur kan,saya jela rajin layan ibu masak + gosip..hehe..wait for me k..

to semua peminat2,admire2 saya yang kat kluang tu,tgu kepulangan ku..haha..

enough tika,dah lebih dah ni..macam retis tak sedar diri..HAHA..

ok lah! nak smbung stdy (mood rajin)

bai..take care tau korang korang korang korang yang baca ni..may god bless uolls..pray for me k..
xoxo









p/s: come to mama thursday!! ^_*

No comments:

Post a Comment