Tuesday, June 12, 2012

berhantukah??????

kan orang-orang pernah cakap yang kalau kita tinggalkan ruma or bilik or apa pun selama 3 bulan or lama.. 
bermaksud tempat tu dah dipenuhi dengan family hantu hantu yang tidak ada tempat tinggal.
then mulalah orang-orang sekeliling bercerita tentang tempat tu yang kononnya dah berhantu sekarang..


aku nak tanya, korang rasa blog aku ni dah berhntu belum?? HAHA!!
aku rasa belum sempat lagi kot hantu-hantu tu nak singgah blog aku ni..
sebab tiap2 hari aku buka tapi malas nk tulis entry baru sebab tak de idea atau dengan lebih tepat MALAS!!
atau pun hantu hantu tu pun xnk pon jeling kat blog aku lngsung, yelah kan.. blog aku ni terSANGATlah meriah..mana nak singgah..




mengarot lebih kan?? actually aku MALAS je nak type type bagai ni..tak tahulah kenapa..sebab tu makin membesar..kan ANNA =P




# kenapa kau kena maki PEREMPUAN???

harini aku terbaca tweet mmber aku, mmberlah kot..haha! 
dia dok maki maki perempuan itu perempuan ini..
aku rasa perempuan dengan wanita sama je kot.. satu kaum kan ??
so aku ada beberapa soalan utk kau mmber twitter aku:


- mak kau tu lelaki ke perempuan??
-nanti kau nak kahwin dengan lelaki ke perempuan??
-orang lelaki ke orang perempuan yang kendong kau dalam perut selama 9bulan 10 hari??
-syurga kau sebagai seorang anak bawah tapak kaki seorang perempuan atau seorang lelaki??
-nanti dekat syurga (kalaulah kau masuk) kau mesti nak bidadari keliling pinggangkan? bidadari tu lelaki ke perempuan eak??


korang nak tau answer semua soalan aku kat atas tu??


answer: PEREMPUAN!! all the answer is PEREMPUAN 


so, kalau kau nak maki seorang hamba Allah daripada kaum hawa, sila mention dia.baru best! ni kau mention PEREMPUAN?? itu umum lah weh.. orang yg tak de kena mngena pun kau nak babitkan kenapa..kan senang kau mention je nama dia, baru gentle..


example :


"perempuan ni memang bohsia.."


*kan nampak kasar je ayat kau ni..sebab kau mention perempuan.so semua perempuan yang berhati lembut lagi sesuci debu halu mesti rasa mcm... dafuq la dia ni! XD


"jenab ni memang bohsia.."


*huh! kan nmpk mcm soft sikit walaupun tak soft sgt.. kau mention jenab kan?? so org taulah kau sekarang tengah sakit hati dengan jenab je dan bukan dengan semua perempuan...mak kau baca pun tak delah rasa nak hentak kau guna kuali kawah kat dapur tu =D 




nampak tak bezanya??
kau mention perempuan saja thats mean kau babitkan mak kau sekali.sekian kot dekat mak kau yang tak terbabit dalam masalah hidup kau tiba-tiba kena maki..Allahhuakbar.. tak pasal kau kahwin nanti pun dengn perempuan juga kan??


so, guys.... 
APPRECIATE ALL THE GIRLS @ WOMEN






aku tak tahu pun bila women's day ni..HAHA..sebab setiap  hari adlah hari aku =D

No comments:

Post a Comment