Thursday, June 14, 2012

wake up girls!!

helloo peeps 


assalamualaikum.....


apa kabar gadis gadis comel dan jejaka jejaka yang perasan korang tu hot sangat tp tak semegah mana pun..


today is??
tttooooodddddaaaaaayyyyyyy iiiiissssssss ttttttthhhhuuuuuuurrrrssssssssddddddaaaaaayyyyyyyy!!!!!
korang dapat bayangkan tak jeritan ni?? gegar blog aku! ok sembang kuat


aku ada story pasal kawan lelaki aku..
ya ya.. lelaki kan?? mana ada yang serious dalam relay lagi2 umur muda muda macam kita orang ni..memang kalau ada pun only 1% je ok?? so member aku ni tak termasuk dlm kategori 1% tu sebab dia sendiri cakap dengan aku yang dia tak boleh nk couple bagai..hey waley waleyyy!!!! dengan adk aku pun dia cakap macam tu okeng..


TAPI !!!!!!!!!!!


one day yang indah member aku ni aku bg gelaran "W" ok? W ni buat relay dgn girl mana aku tak amek port.sbb sepanjang dia guna blckberry memang gmbr display dia semua pic girls yang berlainan darah dan keluarga.. banyak sgt lah koleksi koleksi dia dekat hp tu..and u know what, haha!! makwe terbaru dan terhangat dia tu tadi ckp aku ni iri hati dengan dia sebab syg menyanyang dgn W dekat fesbuk. deyyyy minachi!! lu silap orang lah..haha! dgn mama bangla tu memang wa tak pndang babe.. lagi pun dia dengan gua member je kot.haha! actually wa kesian tengok lu, dalam tak sedar actually kan, you ni dah kena game lah babe..haha!! tapi aku doaka jelah one day W ni memang serious betol betol dengan girl yang ckp aku iri hati tu.. amiiinnnnnn =D


motif??


- selidik dulu lelaki tu macam mana orangnya


- jangan nak percaya sangat lelaki ni boleh tak??


- setakat guna pic kau buat dp bagai thats not mean dia syg kau gila gila lah!
  dia da guna pic ramai girls da utk dp dia tu.. so, you are not in a million


- tolonglah girls, jangan lah mudah terpedaya.. sekali sekala kau ni keraskan hati kau tu sikit pun boleh kan?
lelaki ni sangat tahu kelemahan girl yang mostly cepat cair then dorang akan mula mengayat.padahal ayat dorang tu da digunakan utk ramai girls lain dah sebelum kau








MARI GELAK SAMA SAMA









oklah! habis malam aku yang barakah ni dicemari dengan gosip mak jemah yang sangat tak bagus..haha!!


ok girls, basuh kaki sebelum tidur ye..guys tak payah basuh kaki sebab kaki korang tetap busuk..hehe


nite uollsss..xoxo

No comments:

Post a Comment