Wednesday, June 13, 2012

no mood for texting

bbbrrrrppppp!! alhamdulillah..kenyang eden *dengan hanya berbekalkan chocolate milkshaked and kerepek keladi setelah berhempas pulas mengeluarkan idea2 yang sangat bernas untuk menyiapkan topeng for my mom teaching utk esok..wkwkwk..


run of your topic ATIKAH!!!


ok, today i will explain more why i don't have mood for texting, messanging, etc except bertwitting.hancus bahasa bila dah lama tak pegang gelaran sebagai seorang student..


perasaan sangat tidak boleh dipaksa apatah lagi diolah ataupun di google translatekan sebab....sebab apa aku tak tahu..sebab aku tak tahu apakah perasaan yang aku rasa sekarang yang perlu aku translatekan utk korang untuk korang korang yang baca ni faham.ok penat cakap type tak de fullstop!


actually nowadays, sometimes i feel no mood for texting anyone suddenly! *ohh my english entahlah kenapa.. kemungkinan besar sebab aku dah terbiasa tidak ber-texting manyak manyak or meleweeehhh dgn anyone lately, so i think itulah penyebabnya aku cepat tak de mood nk msg. so, siapa siapa yang kadang-kadang aku text dia cakap " tunggu sekejap ye" but aku tinggalkan kau selama beberapa tahun mungkin mood aku time tu tengah pergi vacation tanpa bawa aku bersama dia.ok tak faham kan? lantak


what i do while i'm not text anyone???
- baring
- makan
- mandi
- masak!!!!! nampakkan excited disitu
- kemas baju *kalau dah kena bebel dengan ibu
- guling-guling atas katil
- tengok tv
- tukar-tukar siaran astro sampai tertido
- belajar subjek form 4 and 5 just because of my brother
- tidur
- manja-manja dengan ibu lepastu kena maki dengan ibu -.-'
- pergi bndar!! kau nampak excitednya aku


bila dah bosan buat semua benda dekat atas ni aku akan start text balik then kalau orang yang aku text ni membosankan aku akan kembali melakukan aktiviti di atas semula.


feedback yang aku dapat daripada kawan-kawan *ditekankan ye, mereka semuanya kawan aku bila aku menyepi dan kembali msg


" lamanya sekejap you "

" besar juga rumah you sampai dua hari kemas pun tak siap "

nampak x?? nampak tak perangai aku ni akan menyakiti hati orang lain tanpa sedarnya puuu nnn!!! TANPA SEDAR ok..

ok harap semua anak anak ikan mak faham ye.. janganlah marah-marah mak okeng..
kau hado anak ikan?? haha..berperasaaaaannnn lebih hakak ni tau XD



ohhh theme for thi shoot - princess terbakar.. tu yang baju kain semuanya hitam
ya ya.. increase my kecomelan kan sekarang..
i know it..so, xpyh nak cakap..haha!







# sorry for everything.. 

1 comment: