Thursday, December 20, 2012

3days

assalamualaikum semuanya,

huh! 3 hari tak contact atas sebab nk uji ketabahan.kepala hotak dia.first day aku meroyan sampai nak gaduh jugak, tapi ntahlah, aku ni jenis dah lama tak merajuk and terasa dengan someone special, then let it be.lantak lah.. second day, alhamdulillah..ok sikit sebab class pack, asignment lagi. tp his "thing" always with me :') sampaikan mmber aku terkejut tengok aku, yela, dekat class rockers jiwa keras bagai..sekali tengok, alaaahhhaaaiiii mana ada jiwang. Tapi jiwang aku bertempat ok?

he don't know about my blog and great! haha..kalau tak kerjanya nak bahan aku je, mana boleh..aku bahan dia boleh. hurm.. dalam kegembiraan, kadang2 aku terfikir, 

aku layak ke untuk dia?

sanggup ke aku nak hilang dia yang da buat aku sayang dekat dia?

tahan ke dia dengan perangai aku?

dia rimas tak dengan aku?

huh! banyak giler persoalan dia kan? ofcose lah..by the way, insyallah..kalau dia memang betul untuk aku, jauh mana dia pergi pun dia tetap dengan aku but i can't imagine if he is not mine :(

ahhh..lupakan yang negatif punya hal, enjoy the time and tambahkan ibadat :'D

final sudah menghampiri sesangat, banyak gila nak kena cover, so wish me luck! :*

huh! aku baca entry kaulah gila, kita kan kawan..tu pun kalau kau masih anggap aku kawan kau.btw aku xsuka tambah musuh ni :D
thanks, and goodluck juga utk final.jodoh pertemuan dah ditentukan, mana tau nnti time pergi makan burger bakar nnti jumpa jodoh kat situ ke? aminnnn :D  

oklah, gtg.. dear my love..love you ( gentel2 rambut dengan nada gedik ) *middle finger*

xoxo

No comments:

Post a Comment