Monday, December 3, 2012

easy come and go

assalamualaikum semuanya

minggu lepas whole week aku ulang alik balik rumah sebab kat rumah ada ibu dengan adik je.. then last week isnin aku demam, dia xdemam lgi tapi dedorrr... harini pun sama,owh mungkin aku kena hujan td masa jalan nak ke bustop luar U sebab ibu tak nak ambil, aku balik pun sebab buku tertinggal bersama assignment yg nak kena hantar esok.

by the way i got one tweet from her, "yeke tika demam? tadi akak tgk ok je.." apa sebenarnya masalahnya? aku demam pun aku tak minta ubat dia.haah, aku memang suka buat dunia aku sendiri. so?? rumah tu aku bayar sewa, aku nak duduk ke tak it's up to me..kan? meh dtg rumah aku tengok aku macam mana. all the time berselimut, adik belikan bubur, minum air panas. dia buat aku mcm ni lagi buat aku malas nk balik! shit

lepas ada lgi sorang ni, kantoi dengan awek belum tidur pun nak suruh aku yg callkan awek dia.ape ni? semuanya aku. tak nampak aku ni xlarat???

esok kena balik naik bas.peh mmg kalau boleh tiap hari aku nk patah balik naik bas je dari ngadap muka kau dekat rumah.

lately sakit kepala aku datang, sebab? hurm..xtau..nak kata tension aku da try handle dah sampai x tension.

k la, bru lps makan ubt and i need enough rest.

xoxo..

No comments:

Post a Comment