Friday, February 3, 2012

adventure trip!!

assalamualaikum.....

yeah!! i'm change now.. ^_^

hai alls...now i'm at home..and actually semlm dah sampai rumah but tak ada mood nak update blog..macam mana aku boleh sampai rumah on thursday?????? oh my prada! sorry to say to all my friends, aku tak tahu yang aku ni boleh balik..so aku tak inform korang pape..maafkn tika ye =)

ok, semalam after test last paper iaitu paper science computer yang aku hanya memerlukan 30minit utk jawab soalan tu..HAHA! don't say that aku ni clever enough or yaadaaaa yadaaaa sebab aku siap awal bukan kompem aku dapat jawab semua soalan but i think of my home!! ok, tang ni memang gila..hancur hidup kan kalau macam ni nnti bila exam besar..pppppppfttttttttttt

then after habus paper aku dengan sepantas kilat pergi balik bilik, angkat kain, ambil buku buku masokkan dalam beg,amek charger, laptop semua sumbat dalam beg.then quickly turun bawah.teksi aku dah tunggu dekat guard and sampai je guard aku terus naik teksi!! yeah!! i'm coming home....i'm coming home....

then aku dengan mmber aku gerak pergi muar terus sebab takot lambat kalau naik bas.otw pergi muar aku dduk blakang driver while my friend dduk sebelah pkcik tu.first impression aku driver tu baik sebab dia tlg kwn aku tanyakan bas balik segamat bagai..and finally he not that kind person!! masa dalam teksi tu dia leh tanya soalan macam macam and itu aku tak berapa nk kesah sgt.but the worst thing is, the way dia cakap, the way dia bergurau agak berlebihan! eyh! kau dah tua, kau belum kawen tu problem kau..siap ajak kawan aku ngan aku kawen.WHAT THE F punya orang tua! sorry to say aku tak boleh nk respect kau! then dia leh men touch2 lak!! mmg f@#!$@#%^^%&^*&*&!!! eyh! respect la kita org student and pangkat ANAK kau! aku dah rasa lain and aku da send no taxi kat mmber aku.afraid that something bad happen.. then dia tanya aku, aku suka karoake tak...peh dalam otak aku karoake is my feveret activity!!!!! how can i don't love it tapi aku cakap dengan dia aku tak suka karoake, aku selalu mengaji jek..HAMBEK kau!!!! senyap terus. then dia cakap pape aku jwb nada macam nak cari gado je.lantak kau lah kalau kau nak cakap aku ni tak resepect kau! i'm only respect to person that respect me!!! ok done! aku rase lama sangat nak sampai muar and pluss dengan mabok aku naik teksi tu..pppppffffffttttttttt!!

bila sampai muar je, terus naik bas..how lucky i am yesterday..alhamdulillah..naik bas pergi batu pahat and again my head pusing pusing habis satu kepala aku sapu oil axe!! pening sangat! then sampai batu pahat and igt nak nek express pergi kluang tapi lambat lagi so TERPAKSA naik bas ting tong balik kluang..almost 2 hours kot dari batu pahat ke kluang.. =.=
masa dalam bas tu, macam2 bau aku bau.HAHA! kilang belacan ada, kandang binatang ni =..= (babi) and bau rokok! time bau rokok tu aku suke sangat! bukan sebab aku suka bau rokok! sorry to say la sebab aku mmg elergic pluss menyampah bau rokok! busuk weyh..tp yang aku suka sebab driver bas tu boleh stop tepi jalan sebab dia bau rokok.then driver tu tanya

driver: siapa hisap rokok?

unknown: saya

driver: awak tau tak asap rokok tu boleh buat mata saya pedih.kalau awak nak rokok awak turun..tak pe,    bia saya tunggu awk habis rokok =.=

then bas tu meneruskan perjalan and bau rokok pun da ilang! go uncle!!! ^_^ tak payah aku nak susah susah ttup idung guna tdung aku

ok, sampai stesen bas kluang dah!! YEAHAAAAA!!! then terus pergi saloon gunting rambut.
ohh my prada!! mmg best lah kan kau cut rambut aku ^_^ very love it..

then ibu amek saya, dapat ayam macdonald, apple pic and fries..
then per mall nak tukar headphone sebab haritu beli rosak and aku tukar dengan beats!! yeah yeah!! my life dah tak bosan..fine! aku tak boleh idup without music ^_^

haha! balik rumah then tengok tv, mkn., online..

and ibu cakap kat aku 

"ayah tanya, tika ptong rambut style ape pulak tu ?"

MOTIF???? =.= maybe sebab dia tengok anak dia COMEL SANGAT with her new hair cut !!!

fine! penat sangat bebel cakap tu cakap ni then rasa macam keyboard ni nak menjerit cakap badan dia sakit sebab kena tekan dengan aku =.= ( ye ye aku buat cerita bengong)











this LOBOT LOBOT sgt comel kn?? HAHA!













huh! panjang kan entry aku?? ok fine..nk bla dah! hehe..btw, wish me to get flying colours in my test ^_^
xoxo

No comments:

Post a Comment