Saturday, February 18, 2012

tersembur air liur

huh! sangat banyak cerita aku nak cerita...
ehemmmm...nk start dari mana eak? =..=
okok..firstly, let me tell uolls about my future old day.

ceritanya macam ni mak encik semua..ops! tak lupa pak encik sekalian..HAHA..
bismillah..
actually the beginner plan, bdak class aku nak buat bbq on my future old day and you know what, i really excited about it!! and then wat to do, my lecturer last minute buat class malam.ok sayang cikgu LEBIH!!
ok fine, nevermind and we change to wednesday..all have done.mknan dah tempah,tempat dah tempah and finally!!!!!! my mentor aka parents angkat said that they want to sent her child to clinic.der??? clinic ptg xleh ke? mmg kena malam jugak? okok..maybe dia dah buat apoitment. huh! and the end of the result i'm still dunno  that our bbq is still going on or not.pffftttttttt!!!! 

mood: sangat tak suka bila dah plan something but sudden batal

huh! then one of my classmate (enol) asked me that my birthday next week or not.. then i said yes.. you know what, dia cakap, beware! jagalah kau... siap kau aku kejekan..damn!! dupdapdupdapdupdap!!! aku takot sangat!!! haha..sbb dia ni sangat unpredictable..then again masa nak masuk kuliah dia buka kan pintu dewan kuliah and aku dengan sopan manis ayunya pun say thank you sambil tundukkn kepala and you know what! again dia cakap " minggu ni minggu kau, minggu depan belum tentu! " damn!!!! dupdapdupdapdupdapdupdap!!! my heart like want to fall down from it place! HAHA


cerita seterusnya, 

tadikan ada macam pasar or what people call that events huh! =..= (blurrr jap! )
fine..aku memang tak igt nama dia but it's seem like 1 event bdk2 moral buat..ada lawan2 DOTA.. yeah! you guys mesti suka kan? and macam fun fair, baling getah la..macam2 lah..the most best thing! i found blueberry cheese cake!!!! yeah yeah!!! dah dapat makan kek..hehe..then aku beli bracelat for my sis and for me absolutely! HAHA.. beli makanan lah yang banyak and thats my life! HAHA..then dia ada jual cokelat 4 ketoi rm2.00 and you can make delivery for anyone that you want.thats my opportunity!!  HAHA..aku pun apa lagi, beli la satu and deliver kat my admire..HAHA.. and this is my mesot for him

" ehem.. aku tuntut janji kau nak dengar cerita aku.bila free nanti bagitau aku."

ok tu je! haha..tak best langsung kan?? like do i care =..=
then tadi at 2.20p.m dia bg msg

"hahahahahahhahahahahahah tqla yerr..kih x leh bla la tulis admire..papejelah.."

fine! toksahlah kau nak gelak pjg sgt kn? then sukati aku lah nak tulis apa..HAHA.. 'your admire' aku tulis kat front page of the mesot! HAHA.. sweet x? jeles?? HAHA..



eyh! you know what! tadi my admire pakai wana merah sama ngan i..HAHA!

sebab tajuk entry ni ??

yelah..penat aku sembur air liur aku depan lappy ni nk cerita semuanya..HAHA

















#danial!!!! tak sabar kot tgu poslaju..HAHA

No comments:

Post a Comment