Tuesday, February 21, 2012

terkena !!

assalamualaikum..eheeemmm... 
nak tanya 1 question leh tak?? hari ni bape haribulan? ok fine! 20 feb kan??
so, why aku kena bang hari ni sial! 


ok fine..
bermulalah al-kisah~~~ toib...
al-kisah nya bermula di malam hari... toib ~~
pfftttttt !


malam ni aku ada program math genius. fine, reverse sikit on the evening..


evening :


aku dapat rasa something yang fishy sebab selalunya kalau classmate aku men pas pas mesot ( short message ) aku mesti dapat baca but masa dalam class tadi dorang tak kasi aku baca mesot tu. fine! nampak sangat kan??? then dorang cakap nak buat latihan jerobik petang tu..HAHA..nak aku datang..sebab aku dapat rasa yang dorang nak bang aku..lastly, latihan jerobik batal sebab hujan lebat.. alhamdulillah....


night :


7.40 p.m : 


sudden aku bagi msg kat aja cakap yang aku nak pergi class math mlm ni..


___ p.m ( tak tengok jam ) : 


kak fara ajak pergi cafe budak lelaki sebab nak tempah BBQ.. aku dengan excitednya pergi.. time ni aku lead jalan then dorang cakap dengan aku jangan laju2 jalan but aku jalan je laju sebab seluar aku dah basah sebab kena lopak air and i need light to see either my seluar kotor or no. then, bila aku dah sampai dekat tempat yang ada sumber light.. aku nampak classmate aku berkumpul kat tengah dataran.. something HAPPEN!!! oh my prada.. aku patah balik pergi tengah dataran and see what happen.. kak fara one of my classmate kaki dia terseliuh.. reasons kaki terseliuh sebab nak kejar aku..aku jalan laju sangat. fine! memang kena kejar aku kan..then sampai tak boleh jalan.. on that time aku rasa bersalah sangat and aku papah dia nak bawa pergi bilik..time aku papah dia TIBA TIBA !!!! tup! kak fara tiba tiba hilang dalam dakapan aku and lari ke tepi..aku baru nak tanya pehal lari, tadi kata tak boleh jalan.. belum sempat nak tanya.. pup pap pup pap pup pap blasssshhhh!!! pfffttt!! habis telur dorang hentam dekat aku pluss air tasik yang dalam tasik tu ada bapak biawak! pfffttttttt!!! busuk sangat la sial.. time kena tu aku leh static je sebab aku terkejut.. niat hati nak tolong orang tiba2 kena bang kan..HAHA.. memang nangis la kan aku tadi..terkejut sangat!!! huh! damn btol!! memang terhebatlah korang!! then aku ingat game dah habis tau. aku dengan senang lenang jalan balik bilik.. TIBA TIBA !!!! pappppppp!!!!! hambek kau! sebiji lagi dekat muka..peh ! kali ni memang best..nak tau sebab apa?? sebab telur tu dah meninggalkan lovebite dia dekat muka aku! tak memasal je muka aku calar kan..THANX ye oppa!!


balik bilik mandi.. dalam bilik air tengah syok sabun sabun.. huh! datang lagi kepala setan ni.. nak amek tuala aku pulak! dah tak memasal aku buat free show dekat blok nantikan..nasiblah pulang balik tuala aku.. =.=
then memang penat sangat malam ni! baju basuh.. bilik mop guna tangan..spray aku nak habis dah.. oh! memang terbaiklah korang korang ni ^_^












kepala kepala setan !








btw, korang semua memang pelakon terhebat!! meh aku bagi anugerah sikit dekat korang meh..
















THANX tau korang korang yang wish  aku ^_^
sayang korang lebih !! <3

















# thanx bagi aku sweet memory on my 19th birthday =')

No comments:

Post a Comment