Sunday, February 5, 2012

i miss you?

haha! I MISS YOU ???????
what the F of this sentence.. actually aku sangat tidak percaya dengan 3 words ni..
yela, ntahlah..aku tak pecaya bila someone cakap macam tu dengan aku..but when i said it so someone i really MEAN IT!!
aku just nk sorang je ckp imy dekat aku..and kalau dia cakap imy dekat aku memang hancur la DUNIA ni!! hahahahahaha!!! gatal dah mai dah..












but i want to that i miss you ehem! ^_^ ( gatal dah kan? mana lah aku tau..gatal ni yang datang sndiri )






hey! watch this!!!!! AWESOME and she will be new born RETISSSS one day and beat yuna and najwa latif ^_^ you go girl!
















you, this song to you..HAHA!! 










































bilaakudahmerepek: hah! kan tika dah gatal.. TIBATIBA tanpa disengajakan XD

2 comments: