Sunday, February 19, 2012

cry story!

huh! semenjak dua menjak ni aku asyik meroyan je..last week menangis sebab benda yang memang patut aku nangis..nasiblah aku ada pakar kaunseling..thanx guys ^_^ 
fana, awak jgn tacing saya tak citer dekat awak tau.. i don't want make you felt trouble with my story because you already had a hard time kn? budak nak exam lah katakan..takkan BFF dia nak kacau semata mata nak suruh kau dengar aku menangis je..hewhewhew

and then pagi ni..aku dengar lagu by nelly.. dia ni bukan artis but he's a blogger.dia ni penah buat short story about his life.title dia "awek chuck taylor".. hurm..when i remembered that story, i feel like want to cry again.. tika! come on..pehal kau ni asyik nak nangis je..cool girl! eheeemmm...then, time aku dgr lagu yang dia buat khas untuk gf dia aku feel like want to cry..pfffttttt!!!! pehal nak nangis lagi ni?? masalah betulla perempuan ni..haha..here the reasons


why i must want to cry when i remembered about "awek chuck taylor" story?

-sebab this story i get from him (my abang! ceh! mati aku bila dia baca ni..tak memasal je ngaku abang kn..  actually he's my good friend..really good one..and i love him more! yeah!! ^_^ )

-story ni buat aku ingat memory time he want to camp.peh! tak memasal je aku rase macam lose something bila  dia pergi camp tu..padahal kita orang tak de pape pun.huh! perasaan btolla..but that's a sweet memory ^_^

-miss when i was chat with him and talk talk about this story.huh! =.= really miss that moment :') kan! nangis 
  lagi... tika, please save your tears for other things..pffftttt

-and if you that guys, i tak leh let you go what ever happen.please understand me.. i only have you.huh!kalau agak2 tika nak dapat sis in law.. bagitau tau.. ^_^ excited sangat nak dpt akak baru!! HAHA..eyh..cepat cepat find someone.. dah tua dah kan? HAHA

-fine, this story actually remind me to him ^_^ thanx for the sweet memory you give to me.. :'D again...my tears!!! 

find, now kita tukar question lak ok??

why must i cry when i listen to the song?

hok aloooo!!! kata nak tukar cerita, but seem like same story..all about cry? pfffttttt
okok..continue with the reasons

-sebab teringat dekat cerita tu..haha! sedih sangat

-i was thinking that there have any guys want to make a song for me?pfffttt! berangan lah kau tika..haha..actually i feel like bunga bunga bunga kalau someone make me a song,haha..eyh! korang yang girls nak buat kn lagu untuk aku pun aku on je.. i really apreciate it! ok fine! tak da sapa pun nak buatkan kau lagu la dottie..pfffttt

-and if i was in the girl's place... i must cry and cry because really touching about what he had done :') aku ni kan suka berangan masuk dalam watak ! HAHA..





huh! thats all about my cry story..hewhewhew











“don’t walk behind me, I may not lead. Don’t walk in front of me, I may not follow.just walk beside me and be my friend”
Albert Camus. 




















# i need my friend most than a boyfriend

No comments:

Post a Comment