Saturday, March 5, 2011

18 tahun ke atas

as salam
bismillahirohmanirahim....

AMARAN!!!
bahasa entry kali ni sangat teruk dan budak bawah umur 18 dilarang sama sekali membaca entry ni.
apa lagi kau tgu budak bawah umur..close this section !!! NOW !!!




hai bangsat !! kau ta payah nk tnjuk baik depan aku..aku taw la kau sapa..apa yang ko buat blakang aku..kau jgn ingat aku bodoh mcm kau yg memang sedia bodoh..setakat kau?? aku tak mati pon klu kau ta ada..kau nak mati tak bangsat?? aku leh tolong..aku rasa setan pon suke ko mati cepat sebab dia leh tambah ahli club dia kat neraka..ko na nasihat aku macam kau bagus sangat kan??kau tak ckup bagus nak nasihat aku sebab kau sendri macam lahabau bangsat taik babi sial.. thtanx to ALLAH sbb bagi aku kekuatan berhadapan ngan ko bangsat..jgn nak tunding jari and cari kesalahan orang lain..kesalahan kau lagi terok tahap taik cair yang da lama tak di nyahkn dr bdn.eyh bangsat  !!! kau ingat ea..AKU TAKKAN MATI TANPA KAU !!!! kalau kau still wat taik cair kat aku,nasib ko tak seindah yang kau sangka..kita tunggu..

2 comments:

  1. Ye! Aku pun nk tggu ko story kt aku sape makhluk nie.. Bia kte tepek taik kt mke die sme2..hahaha( gelak setan ni)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. bak kata ibu aku,bia org wat jht kat kita,jgn kita wat jht kat org lain... kn ad hukum karma..hehe..

    ReplyDelete