Monday, March 7, 2011

edited picture

kenapa nak kena edit mengedit gambar yg kita da snap??

i) sebab nak nmpak lagi cantek !! (cantik ke??)
ii) sebab nak nampakan ke-dramatis-san pic tu (dramatis la sgt)
iii) sebab saya sangat bosan lalu membuat keleje yang agak tak berfaedah
iv) sebab nak asah bakat ke-creative-fan diri sendri (creative la sgt)
v) sebab saya punye suka la (=


th!s pic hand made by ME <3


fb profile pic

comel kan saya (oke aku perasaan je lebih)

sila pakai sunglass before see this pic

loike this pic damn much sebab purple <3

cover album terbaru sy

3 gadis

cuba teka..... =.=



sekian untuk kali ini...terapkan lah hobi yg bermanfaat dan jangan sesekali memuji diri sendiri secara berlebihan kerana dikhuatiri akan menjadi bahan maki orang lain =)

3 comments:

  1. the last pic one is YOU! kannn?? :) i know u even da blur abih da 2..kn dlm gelap pn i ttap cam 2 baby.. hehe.. aahhh wait2, who's dellyshah?

    ReplyDelete
  2. hana : ta de la..guna picasa

    dila: haha..yeke aku? tu la dellyshah nyee

    ReplyDelete