Monday, March 14, 2011

WEDDING my sis !!!

firstforall...aku nak bagitau apa yang aku feeling semasa dan selepas wedding tu berlangsung..ni la dia apa yang aku rasaaa......PENAT !! capek!! KELETIHAN !! gembira..banyakkn apa yang aku rasa?? hehe..tamak haloba betol perempuan ni..


adik sapa la ni?? 
adik fai & ain


anak sapa la ni??
anak jijah.. 


kawan sapa la ni?? 
huh!!korang yang kawan aku tu,apa lagi!ngaku cepat yang aku ni kwan korang!!!!


FINE! aku tau yang aku dah mula nak merepek meraban macam orang ilang anak sulung hasil perkahwinannya selama 10 tahun.. tika!! STOP IT GIRL!!!


thanx to fana anak ghazali & her mom sebab sudi menghabiskan masa yang sangat ber-emas tu sampai boleh jadi jutawan kalau gadai kat pajak gadai hanya untuk dtg kat rumah aku mlm sabtu walaupon esoknya kau nak fly jauh dari KLG.. =)


thanx to dila anak aidil  & pakcik aidil sebab sudi merompak masa korang sikit tok dtg wedding akak aku..


thanx to botak,aguss (aku tak ajak dia tp dia yg datang sendri aka tak tahu malu),iman,abg badan besar(tak tau nama & tak knl) sebab korang dtg menghabiskan mkanan kat wedding akk aku..thanx to botak sebab sanggup balek kluang semata-mata nk dtg wedding ni (actually dia mmg nak blek kluang & wedding akk aku bkn sebab utama dia blek kluang)


THANX TO UOLLZ YANG DATANG YEEEEE =)


korang layan jela pic yg sempat aku snap ni.. 










ni time nikah..ala~ala arab gituu






this pic time bersanding..




outdoor time !!
huh!! ni FUTURE BRIDE in our family =)

5 comments:

  1. lawanye kakak awak. besnye dapat abg ipar. sket hari lagi dapat future abg ipar lg. bes nyeee. nak jugaak. ble abg kite nak kawen ni. suke bju kakak awak yg ala ala arab tu. besnyee. ta sabo nak kawen. best best

    ReplyDelete
  2. hahaha...gatal punye perempuan..hehe =) g sruh abg ko kawen cpt2..hehe..da de calon..kawen jela =p

    ReplyDelete
  3. knape aku x dtg mse nikah!! alohh tlepas nk tgk pengantin cantikk! huhu.. ala no hal la beb.. ure welcome! :)

    ReplyDelete
  4. hahah. memang da gatal ni nak kawen. sentaap tgok bju kakak kau . besnyeeee. abg ak ta jmpe calon. tade wet lg nak kawen. hahahha. totally, ak ske bju kakak kaaau. cntik cantik cantik

    ReplyDelete
  5. dila : hehe..xpela..time sanding kau dtg =)
    hana : nnti ko kawen lagi byk bju cantek2

    ReplyDelete