Thursday, March 17, 2011

CUCUR BAWANG & KOPI 'O'

wah ! tika tika..makanan je kau ni sejak akhir2 ni..apakah tanda-tandanya? adakah tanda yang badan aku nak membesar? ops! pembetulan..bukan membesar tetapi da memang besar..hehe mengaki pon kau...
actually "CUCUR BAWANG & KOPI 'O'" ni tajuk novel yang baru aku khatamkan..not bad la citer ni...bes..yang syoknye,aku baca novel ni aku dapat moral of the story or lebih tepat iktibar yang kita ni kena bersyukur dengan apa yang kita ada..jangan sesekali mengeluh dengan dugaan yang kita hadapi but try to solve it and the most important thing,tolonglah...please laaaa....THINK POSITIVE..penting sangat..dan anggap la apa yang terjadi kat kita ni pasti ada hikmah disebaliknya..huh! jangan menagih kasih sayang kat orang yang dah tak sayang kat kita..and,jadikan kisah silam tu hanya kenangan yang tak perlu diungkit kembali..

hahahaha...macam mana? ayat aku ada mcm pakar motivasi tak?? 

uollz..this novel aku bli kat popular..price RM25.90..if u have popular card,u will get discount 10%..hurry up buy it!! tambahla koleksi novel kat rumah uollz tu (=












No comments:

Post a Comment