Saturday, April 9, 2011

hari ini dalam sejarah

haha..tak payah nak sejarah sangat la tika oi..kau nak buat sejarah ape je kot..sejarah budak pergi bandar paling awal?hampeh..tadi keluar bandar pun kau lambat sampai member kau tunggu dah macam tembok dekat mall tu.nasibla pakwe dia ada temankan,kalau tak..innalillah la kau kena bebel dengan dia..but,berdirinya saya pada hari ini (tak payah nk berdiri sangat sebab kau tengah dduk) untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada fana sebab kejutkan aku.nasib la kau call aku tanya aku dekat mana..hehe..and the most important person yang sangat2 memainkan watak pentingnya pada hari bersejarah aku hari ni ialah MANJA..hahaha..thanx ea sebab sanggup menggadai masa awak untuk tidur semata-mata nak hantar saya pergi bandar..HANTAR SAHAJA..tak date pon.haha..tapi saya bayar oke duit minyak.rm10????!!!!! mahal kan? haha..tak pela..saya dah buat perjanjian dengan dia yang rm10 tu untuk 2 trip.so,i got only 1 trip more..hehe..and harini macam happy semacam sebab dapat picit pipi budak comel yang sangat cute plus pipi pau tanjung.owh!awk sangat cute hunny =) dapat cium pipi dia jugak before turun kereta tadi..hehe..puas deyh! apa lagi yang happy sangat hari ni?? sebab saya dapat masuk wayang FREE!!! kau hada???tak ada kan?best sangat cerita tadi..tajuk dia SUCKER PUNCH..its all about cooperation..best la..tak rugi tau..memang la tak rugi sebab masuk free kan..by the way,story tu memang AWESOMEEEEEEEE!!!!. and and and i got DOMO keychain untuk handphone daripada kak dya saya yang cute tp sengal ayam..haha..harini sayang lebih kat driver saya..hehe..driver kau..zalim betol...sayang lebih dekat transporter oke sebab dia saya ada dekat bandar.its all about town..hehe..

No comments:

Post a Comment