Tuesday, April 5, 2011

i want you

harap maklum..entry ni hanya untuk orang yg bkn narrow minded..


kau laki..jangan perasan yang aku nak kau.ye aku memang syg kau macam aku sayang iqbal,tapi tu semua citer dulu..sayang aku pon tak lebih sebagai seorang bestfriend.kau mesti fikir lain yang aku cakap i want you semalam kan?hey!i want you to be my BESTFRIEND not my lover.please jangan nak perasan.ada aku suruh kau feeling dengan aku?tak ada la setan.yang kau perasan sangat nape?iye,kau memang good good boy sampai tak boleh snap pic dengan perempuan kan?hey setan..kau ingat aku lahap sangat ambil gmbar dengan kau?shit man!!!!pergi matila kalau tu yang kau fikir.

kau laki!!bukan kau sorang je yang pernah hidup dalam life aku,dan tak ada reasons aku nak kau jadi lover aku semula.aku just terkilan aku dah HILANG kawan.tu je..lagi satu,kalau hidup tu jangan nak perasan sangat ea?selidik dulu sebelum fikir pape babi.

No comments:

Post a Comment