Tuesday, April 26, 2011

saya cikgu blog!!!!

i tak fed up pon bila i tak dapat pergi temu duga nk jadi cikgu haritu..then i cuba la jadi cikgu blog..wah!! blog aku pon follower bru bape kerat..dah nk jadi cikgu..hamboii...lebih kan?

sebenarnya bukan la cikgu,cuma menolong..hehehe..best gila bila boyfie kita ada blog dan girlfie dia pon ad blog..

so,kepada sesiapa nak kawen dengan i ni..buat la blog..hahahaha...banyak cekadak kan?tak ada orang nak padan muka kau!

actually fana ni guru kepada wan..dan sy pon sebok menyebok la ajar girlfie dia buat blog..ni blog girlfie dia dik sha..huh! korang2 tu follow la blog budak2 ni ye..blog aku jangan tak follow plak..kaki aku bagi nanti













p/s: kejap guna i,kejap guna aku..hehe..merepekk disitu..kn?ad aku kesah?

No comments:

Post a Comment