Friday, April 29, 2011

saat nak berjauhan

time lepas spm excited sangat nak pergi sambung belajar.tak sabar la..apa la..
sekali dah dapat tawaran pergi matrik rasa macam berat hati je nak pergi..nak tau sebab ape?


macam ni ceritanya


on the way pergi bank
tempat : didalm kereta


ibu: lepas ni dah tak ada orang nak duduk bilik tengah lagi la bila awak da smbung belajar.
aku: erm..
ibu: dah tak da orang nak gaduh dengan amin lagi
aku: erm.. (ibu ni memang sengaja buat cerita air mata petang2 ni kan..sabo jela..terpaksa la aku menahan air mata aku  ni..kang nangis depan ibu,ibu pun melalak nangis jugak nanti)


nak tau tak sekarang apa yang aku rasa?
aku rasa macam nak nangis tergolek-golek atas lantai bila dengar ibu cakap tadi.erm,lepas ni aku rindu la nak usik ibu lagi..nak kejar ibu..nak kacau ibu..nak peluk ibu.sedih sangat 












p/s: susahkan nak berjauhan dengan orang yg tersayang..lagi2 kalau kita jarang berjauhan dengan dia.. muchuk, rindu masa mula2 kenal muchuk =( dushhh dusshh!! nk lebih2 nampak..bagi kaki kang

No comments:

Post a Comment