Sunday, February 27, 2011

dah start merindui..ngee~

haha..sapa la yang malang sangat kena rindu ngan aku tu??
hehe..firstforall,this guy not my lover or watever uollz think..
this is my new gilergiler friends..yup! happy gler text ngan dia,sbb dia ni jenis layan otak aku..xd hal la klu nk maki hamun level  yg pling tnggi kat highland towers tu(ops!highland towers da roboh lol) ok now aku dah merepek.. -_-

firts we meet(eyh!ta penah jumpa ok) kat kgchat ..well,aku klu borink tahap nak mati anak aku slalu chat..saje jek..borink2..then i saw nick AFIEQ !!! (teruja ok) aku teros p2p(bkn mcm game psp tu ea,p2p ni private chat) ngan dia..hehe..chat and chat dan chat lg..dia bkn jenis yg gatal,jenis giler2..chat guna kau aku tu !! syok weyhh..then dia minta fb aku..aku bg la.then dia add aku (oke tika,ko citer la semuanyee sampai ta pyh ad privacy lgi pasal ko ngan dia) then kit aorg keep in touch..

tiba2 pada suatu saat yang sadis (drama lebih) dia senyap je...huhu..tak sampai 1 ari dia senyap jek..aku da rasa mcm rindu(rindu ke??)eyh! ntahla..tp rasa la mcm kehilangan mmber yg satu kepala..ok,nak nangis jap :'( (babiss,tacing nak mati pehal ni)

rupanye dia senyap sebab makcik dia dtg..almaklumlah,dia kn tgh mc sebab xcident..mkck dia pon melawat la dia dlm jangka masa yang lama sangat (ikut suka mkck dia la nk melawat bape lama)..hehe..dia pon ckp dia imy kat aku taw !! (terharu plus bangga plus stop berangan bukan2)


MOTIF : bosansangatsangat sebab tu aku mencarut benda yang tak patut aku mencarut ni =p


kesimpulanyangdapatdisimpulkandaripadaentryni : tak payah nk syok sendiri,member is more better than everything <3


No comments:

Post a Comment