Sunday, February 13, 2011

JOM PEGI SEPITAL !!

oke..time ni excited sangat sampai tak tidur dalam bas =)

yeahhh!!! *nada girang bagai seorang knak-knak yg baru saje diberi selori gula-gula sambil meloncat kegembiraan* dah lama giler tahap cipanzi kot aku tak pegi sepital sultanah aminah..almaklumlaaaa,family aku semua sehat-sehat..nak buat macam mana.tak kan la aku nak buat rombongan cik kiah g sepital semata-mata sbb dah lama tak pegi..alhmdulillah..*bersyukur sbb no more sakit-sakit in my family*

comel tak ?? taman kura-kura dalam sepital..bagus kan?

actually,td aku pegi sepital pon sebb teman m!ss bersin hantar gambar x-ray dada dia tok dibuat laporan by doktor.. she get offer to UPNM...sounds great yah..but she refuse to go there bcause you know,when people talk about TENTERA...what you think can happen there?? kawat..disiplin ketat mengalahkan displin kat asrama penuh..bamping sampi patah tulang blakang..kena marah sampi tahap kita boleh nangis macam anak mati kena gilis lori depan mata kita..kan??ni yg korang fikir kan kan?? aku tau dah..bnda ni jugak la yg org kampung cotcetcotcet pasal tentera.. *saje je wat fakta sendri =) *

owh k !! this is m!ss bersin

tapi for me,kalau kita memang minat..orang buat apa ke,cakap apa2 pun kat kita,kita tak amek kesah punya..mesti kita redhaa je..yela,cuba korang bayangkan kalau orang cakap orang yang korang admire tu dah ada makwe/pkwe,ada korang peduli??mesti korang still usha usha mamat/awek tu sampi korang dapat dia or sampi dia gadoh dengan mkwe/pkwe dia..kn???kn???sebab apa??sebab korang da betul2 admire orang tu..
same to this situation,kalau orang lain sebok cotcetcotcet pasal perkara burok tentang tentera,kalau dah memang minat kita...kita tak kan ambek pusing apa orang lain cakap dan kita ttp go on dengan kputusan kita.. so.. GO GO MISS BERSIN !!!! =)

huh!!!ambek kau..aku nak citer pasal sepital,melalut sampai tentera lak..jahanam..
okok..kita sambung perbincangan kita..hekhekhek..
semalam aku tido kol 3 lebey..then bangun tido kol 5.45am..huhu..giler sekejap aku tido..rasakan !! dah tau nak kena bangun awal yang kau gatalgatal webcam tu sapa suruh?? *muka macam mnyesal tapi lantak kau la..benda da lepas * naik bas pergi jaybe pukul 7..smpai jybe dalam area 8.40 lebeh..sis miss bersin *actually ngan hsband dia skali* yang ambek kte org then drive terus pergi sepital..sampai je kat sepital,kita orang menjajau cari tempat x-ray..adalaa dalam 2 orang kte orang tanya..*menjajau tapi dua orang je tanya..macam apa jek! *
bila dah hntr x-ray tu,pegawai tu cakap xboleh siap harini then dia suruh ambek esok..hakhakhak (ketawa ala2 tercekik tulang ikan) sengal,penat je menerbangkan diri (actually aku tak terbang or naik aeroplne pon,aku jus naik bas ekspress okidla) pegi jaybe tapi laporannya xboleh siap harini..so,laporannya miss bersin suruh membe dia je yang ambekkan esok petang..
after beberapa puluh minit kita orang tggu abg miss bersin,akhirnya penantian kita orang berakhir *macam nak tunggu orang datang meminang setelah sekian lama menjanjikannya..hekhekhek *
kita orang walk walk kat bandar segi empat tepat...miss bersin cari kasut then me find small chipmunks tok my brother (alangkah beruntungnya adik aku dpat kakak sebaik aku)..comelss la gilerss (dapat bayangkan tak betapa comelnya chipmunk tu sampai aku ckp pon mcm org tak betul)


time ni kat PDI..snap pic sambil tggu abg m!ss bersin torayy baju
then..kol 3.00 naik bas balek kluang !!!!!!!!!

gambar dalam bas masa balik xda sebab kepala kita org ting tong plus penat plus tidur -_-


p/s : aku pergi jaybe bkn hari isnin..cuma aku lambat update jek..sebab tak ada mood

No comments:

Post a Comment