Saturday, February 26, 2011

tacing-tacing plus youtube time !!

tadi aku skodeng blog syuhada SB ( klik la klu nk join sesi skodeng mengodeng) then entry terbaru dia pasal artis utube..wah !!! aku suke giler artis2 utube ni..hehe pensibuk jugak nk loike loike artis utube..

then aku try la dgr lgu ni..ni huh..tak nmpak ke???eysshhh!!!kat bwh ni la..


there is it !! nak tau sebab apa aku tertarik menarik kat lagu ni?? sebab lirik dia aku suke..not only the melody(ek ele..melody biasa je la but nice)..try la dengar..klu tak nak try lantak kau..aku tak paksa -_-

____________________________________________________________________

huh!! lagu ni aku fine sendiri..dah lama dah jumpe..this guy org singapore !! auucchh.. hensem plus comel plus i loike you <3 (sapa yg tak sependapat ngan aku yg dia ni ensem,i dont care..haha..open your mind dear,smua org lain taste kn? )

this song ni agak meleleh sikit plus macam nk tacing-tacing boleh la dengar..memang layan~~

__________________________________________________________________

this another song that i get from the singer yg diperkenalkn oleh syuhada SB.. fynn jamal..tak penah kot aku layan lagu sampai macam nak tacing lelebih sangat plu rasa macam ada dekat dlm teater..haha.dia punya lagu semuanya mcm ala2 a.samad said punya ayat..budak sastera kot..ayat dia and cara dia sampaikan mmg penuh dgn penghayatan..enjoy and feeling this song till your soul.(bahasa aku memang terabur.harap maaf ye).ngee~~


plis hear this song with silent surrounding and begging you to understand what she want to tell..thumbs up to fynn jamal !! <3

____________________________________________________________________


okok..sampai sini jek aku dapat coretkan..acecehh..ayat nak dramatis je..tak boleh bla kan?
myheadpusingpusing..mystomachsakitsakit.. tidur time !! xoxo <3

No comments:

Post a Comment