Wednesday, February 9, 2011

NO MORE TANAM ANGGUR

1st time tempat haku memulakan kerjayaku adalah di PARKSON..haha
but only for 4 days minus 1 day bcause hambek cuti atas sebab musabab yg amat mnyeksakan..haha

MULA-MULA je haku nak interview..nauzubillah..jgn ckp nervous,gemuruh pon ada jugak (utk pngetahuan semua nervous dan gemuruh adalah perkataan yang sama,cuma nervous tu dlm english dan gemuruh dlm b.malaysia),seram sejuk macam baru nampk hantu pon aku dpt rasa before di-interview oleh miss SUHANA aka perempuan sihir..hahahahha..sepanjang haku tunggu nak di-interview,mulot + bibir + lidah aku tak habes habes baca ayat al-quran untuk kurangkan nervous gemuruh haku tu..hahaha..bila difikir balik,aku ni just nk di-interview jek...tapi,HAMBEK kau !! takut haku macam nak join palestin berperang dengan israel..haha..DASYHAT !!

finally,perempuan sihir tu pnggil haku masok office untuk di-interview..alaaa...ingat dia garang sangat,dengan aku chill jek,alhamdullih..hehe..setel sudah sesi interview yang macam bukan interview tu.. esok aku stat keleje!! *perasaan saya takot pada masa ini,sbb takot tak dpt nak sesuaikan diri ngan tempat keleje*

firstforall,THANX to cik paten,azie & kak umi bcause treat me like your BF(besfren)..

okok...my 1st day sangat membosankan..sangat sangt sangat square membosankan + memenatkan = rasa macam nak nanges :'( ...dahla sepanjang keje kena berdiri ..patela aka kepala lutut haku ni rasa macam nak tercabut jek..kalu ada jual spepart patela kat kedai motor,aku xkesah la..ni mana la hada jual..nasib la kau punye patela tak tercabut betul betul,kalu tak..... matila nak =)

2nd day was awesome day !! =) kegembiraan teramat sanagt sebab haku wat sale hampir 2k..hehe..hebatnya saya *muka bangga yang teramat* kawan makin ramai,surrounding sangat FRIENDLY.. suke suke suke =)

3rd day...hurm,on that day haku bangun lambat sebab terlalu penat aka aku terkena saket jepun..huhu..aku amek off hari tu sebab takut tak boleh diri lama lama..manyak lugi woo... =(

my end of the day..hehe,sangat memilukan perasaan apabila terpaksa meninggalkan kengkawan yang baru saja nak bermesra alam dengan haku..hukhuk..nk buat mcm mana kan?? kontrak da termaktub haku kena keje 4 hari jep..

pengalamn pertama haku keje sangat memuaskan..hehe..gembira sangat..suke sangat..


si baju hijau = kak umi
si tengah-tengah = azie
si comel = of cose la haku..

gambar ini diambil secara senyap-senyap tanpa diketahui umum kerana ditakuti perempuan sihir itu akan merampas aspi ku sebab no hanset allowed while working !! (ayat penegasan)

this my place !! BONTTON..

huh!! akhirnya ada juga gambar cik paten..semua gambar di atas telah diambilkan oleh cik paten =)






No comments:

Post a Comment