Saturday, February 19, 2011

sweeet 18 coming so0n...

xcited? haha...sikit la..sebabnya,tak ada sebab yg munasabah..
what i wish to happen on that day ?? hurm.. i gonna want to make my day that be my memorable and my happierr day !!
haha..actually i wish that i can be treat like before by him..hehe.. why??
because i was treat like a princess by him.. sweet..haha..tiba2 kau syok sendri ni dah knpa??
imposible right?? nevermind.. apa la salahnya kita nak berangan..kn??
apa lagi yg aku berangankan ??
hurm.. kan best if that day, miracle happen and he will  come to me and treat me like i still his love..
haha.. how wonderful plus cheerfull plus tak akan menjadi punya !! hallo girl..come on !! cuba la sedaq diri boleh tak ??

actually entry ni agak mengarut..tapi ada aku kesah ?? =)

No comments:

Post a Comment