Sunday, February 6, 2011

KAU MEMANG YANG TERBAiiikkk

bila angin taufan telah melanda diriku..mati la semua ternakan yang ada dekat dengan aku termasuklah kuman kuman dan bakteria bakteria merbahaya.. *macam iklan vitagen pulak*

actually aku tiba tiba saket hati sesangat dan terasa macan bangang yang teramat pabila telah mengenali seseorang yang selama ini ku gelar si DIA..

macam lakhanat la itu orang..haha..aku rasa meter benci aku kat dia dah bertambah tambah sampai jarum meter tu pusing 10 kali kot.. *DASHATTT!! *

bytheway,THANX AWAK SEBAB TELAH MEMBUAT SAYA BENCI AWAK !!
*ikhlas dari hati yang tulus tanpa ada rasa waswas*

alhamdulillah..memang betullah APA YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAH DISEBALIKNYA..
apakah hikmah disebalik semua yang berlaku pada aku??


KEMATANGANKU LEBIH MENYERLAH 
*ayat kau memang tak boleh bla*

AKU SEMAKIN PANDAI MENGAWAL EMOSI
 *tacing-tacing,nanges-nanges,merajuk-merajuk ni memang aku da layan la der..sebab baru aku sedar yang seangkatan dengan perasaan ni hanya untuk orang-orang yang macam kanak kanak ribena jek!!! *

FIKIRAN AKU SEMAKIN TENANG
*sekarang aku dah tak perlu nak fikir-fikir pasal hati the special one sebab sekarang aku lebih kepada menjaga hati aku dan ibu aje..lebih tenang pabila tak ada sesiapa yang boleh mengongkong hidup aku lagi selain ibu aku.*

AKU JADI BURUNG !!
*aku dah bebas daripada cengkaman sesiapa sahaja.now aku dah boleh buat keputusan pasal hidup aku tanpa perlu memikirkan orang lain..aku pon dah bebas nak kawan ngan sesiapa puunnn*




No comments:

Post a Comment