Tuesday, February 22, 2011

HAPPY BIRTHDAY to NUR ATIKAH !!!!! ( it's me..hehe )

eyh !! arini 22 feb la.. birthday aku 21 feb kn??actually aku lmbat wat entry ni cose life buzy plus not in mood nk cotcetcotcet pasal party yg xbape nk berparty sgt..

ok ! we start now.. kegarisan......sediaaaaa.... MULAAAAAAAA
merepek sudah -_-

haha..oke smlm aku sambut my bufdae kat resepi rahsia..only 3 gadis on that time..me (yang memang wajib dan sudah pasti kena ada), fana/m!ss bersin (my lebiu fren yg berhidung cantek), qila (my fren yang sgt kakak2) =)


kita org plan nk jumpa pukul 2p.m. dekat KM.. TIBA-TIBA ..........



tweet...tweeet...SMS (ada msg !!! siapa ?? siapakah ?? )

fana : ka,aku naik bas dalam pukul 11.30.ala,yang mcm aritu (owh ! fana yg msg..ngat pkwe mana -_- )

tika : (11.30?? mamai ke apa budak ni..kata nak jmpe kol 2..aik,mak dia xkeje ke?? takkn dia naik bas..rajinnya naik bas..) ko naik apa? kol 11.30 ? okok

fana : aku naik bas la.mak aku ada meeting (biasala,org kuat dlm sekolah..meeting memanjang la jwbnya) kalau aku tgu mak aku habis meeting takut dapat keluar ngan kau kejap je =)

tika : (eyh !! siyes terharu la sial.. sanggup kau meredah lautan berapi semata-mata kerana ku !! ) huh ??hehe..okok.. aku no hal. jmpe kat bstnd,nnti kte naik teksi pergi KM (mls nk jalan sebab panas pluss pakai jaket so takut mandi peluh sepanjang aku nk berjalan ke KM )
fana : naik teksi? jalan la..nnti boleh gosip2 (ni la pompuan,pantang jumpa..gosip aje )

tika : (huh !! gosip??bestnyaa..tp tak nak berpeluh..hurm, konfius) sure nk jalan?? aku tak keasah tapi jgn lalu KP (nk taw kenapa?? tak payah tau k )

fana : err..nti la jumpa kat bstand.. k



dah 5 minit berlalu..eyh !! lupa nak bgtau qila

tika : qila,jmpe kol 11.30 ea..kat bstand..jgn lmbat

qila : 11.30?? lambat sikit xpe ea

tika : ok (tak kesah kalau qila lambat sebb dia dduk kat ulu..haha )



huh !! semua sampai tak berapa nak lambat dan tak berapa nak tepat..
great pluss awesome sbb semua pakai ikut tema

apa temanya ????

MERAH !!!!!!!!! (saja pilih merah sebab nak mencapap..lagi pun byk benefit seperti dapat mngesan kawan kita walaupun dari jarak jauh )


macam puteri UMNO x??? XD


masuk je KM kita orang jalan2..masuk kedai kasut..try kasut tapi tak beli ( kita org tak keje so duit mak bapak bagi then kena berjimat )
masuk kedai elianto..try eyeshadow pluss semua yang boleh di-try..
siap suruh cina tu calitkan eyeshadow kat mata fana..mata aku cina tu touch-up cikit..hehe..then kita org bla dari situ..meneruskan perjalanan yang masih jauh -_-
kkkrrrrruuuukkk...krrruukkk.. (itu bunyi perut aku yang agak2 tengah menagih simpati minta di isi )
wey,jom mkn..laparrrrrrrrrrrrrr (muka penuh dengan kesyahduan dan penuh dengan harapan agar permintaan diperserujui)
qila&fana : ok ! jommm
 =) kegembiraan yang amat !!

kita orang lepak kat resepi rahsia..aku treat kek..sorg se-slice..
air bayar sendiri2..sebab bajet melarikan diri



yang ni qila punya


yang ni fana yang empunya..indulgence



it's mine !!!! xingat apa nama kek ni -_-


wah !! siap suruh waiter tu snap gambar kte orang lagi.. waiter tu pun sempat la gak senyum2 gatal ala2 baik la knonnya sebb menolong snap..


huh !! ni yg waiter tu snap kan =) thanx awak

nasib la mkn se-slice je..tu pon tak abes..kenyang pluss muak pluss nk terkeluar semua yg dah ditelan
ada la mmber tu tlg abeskan kek kita org yang tinggal sikit..actually,aku tak taw nama dia (tak senonohkn perangai )


makcik sebelah meja : hari jadi sapa ni??

fana : dia  (jari tunjuk ke arah aku )

aku : (angkt tangan mcm nak jawab soalan dalam kelas..)

makcik sebelah meja : eyh !! kita sama (penuh dengan kegembiraan diwajah) jom ambil gambar

aku : (wah !mcm artis la pulak..xpela..layankan jela..best jugak!! )huh..okok..




macam anak beranak ?? owwhh !! tidak sama sekali..aku tak knl dia pun -_-




then kita org pergi karaoke..buy 1 hour get 1 hour..apa lagi !! lenjan la..hehe..tapi tak sampai 2 jam kita org karok sebab masa jeles ngan kita org..after g karok,kita org g men keta yang langgar2..peh !! best la sioottt..lepaskan geram main benda tu memang best..boleh jerit ikut suka hati..rm5 utk 5 minit..












oowwhh !! times up..qila nak balik sebab takut bas tak ada..fana mak dia dah ambil..aku??? setia menanti ibu yang tak dtg2...while im waiting for my bonda.. i go to popular..
bosannya..nak wat pe eak..huh !! cari resepi

there is it !!









twweeeettt...ttwweeettt..sms

sayang : ibu dah sampai

aku : okok..kejap


balik je,ibu terus ajak pergi beli lappy..i got it !! wana merah..hehe.. tapi not all guna duit ibu..ada jugak guna duit aku..


konklusiuntukharijadiaku : sangat happy !! thanx tok semuanya..fana&qila and my family..thanx juga yang wish kat fesbuk..eyh! lupa nk habaq..fana bagi rantai..sweet..loket bentuk girl..qila bagi teddy..mr.bean..gagagaga..thanx uollz =)









No comments:

Post a Comment