Tuesday, February 1, 2011

sayasangatcomel

apa gelak2...tampar sorang2 nak??
ikut suka hati saya la nak buwat entry pasal hapa..
saya memang dah lama taw yang saya ni tersangat la comel sehingga ramai yang tak sanggup nak tengok muka saya *bersyukur ajela dengan anugerah tuhan*
siapa yang cakap saya comel angkat telinga!!!! *tak ada pun yang angkat telinga =( *

hahaahha...sardin cap kambing betul aku malam ni..actually aku memang tersangat mereng pada malam ni
kerana job yang auntP aku bagi sudah bereh aku kerjakan..so, job yang seterusnya adalah
SNAP time!! hahaha..kau hada???tak hada kan??so DIAM..xpayah nak crtitic ala2 kau BAGUUS sangat..

disebabkan hujan yang tidak berhenti-henti..baju kena la gantung dalam bilik letak bawah kipas *cantekss sgt background pic aku*

tolongla jangan puji gambar ni..aku tau gambar ni terlalu santekkss untuk dipuji *santekkss la sangat

aku ingat nak pakai mask zorro..tapi kat uma aku tak ada mask zorro..so,guna tangan pun buleyyy

KONONnya nak jadi macam yuna..sekali jadi macam hapa..idung jambuss..gigi kapak..haha

agenda shy-shy meow tergeget lidah...haha..*malu la sangat*

saya sayang MUNCIT saya yang kecik dan comel tetapi perot boroi

MUNCIT : tolonnggggg~~~ aku tidak boleh bernafas..CPR amat diperlukan sekarang!!!jauhi aku daripada mahluk ini!!
mahluk Xdikenali : mmmwwwaaahhh!!!saya sayang awak sangat2 monyet yang boroi..

ngeee...gunalah ubat gigi tuutttttt jika anda mahu gigi rosak macam saya =)



No comments:

Post a Comment