Sunday, January 15, 2012

bila pintu diketuk!

indahnya hari ni..HAHA!
aku bgn pagi..then around 10 lebih something macam tu aku pun macam sengal sengal badan plus mengantok..ape lagi..tido kejap lah! hehe..then i get a dream about my family..aku mimpi family aku dtg matrik..but i know thats impossible..haha..suddenly! tok tok tok tok tok tok tok tok (bunyi pintu yang bertalu talu menyebabkan aku rase bingit dan menganggu tido aku)

"oi! tido ea????"
aku dengan pening kepala buka mata and you know what............................................................................
my sis datang!!!!!!! HAHA! wah! mimpi aku jadi realiti la babe..w
walaupun dia dtg hanya membawa air kotak soya drinho..but i feel great..smpi sekarang aku senyum lagi meyh! macam tak sangka..for the whole i being in matrik, nobody come as my visitor ok ( sedih kan citer aku..tapi aku yang tak nak dorang dtg pun )
bila dah ada yang datang automatik my head pusingpusing fikir the benefit..and! there is it!!!! (keluar mentol atas kepala )

"akak, ko balik uma ibu tak?"

"baliklah..npe?"

"aku nk kirim brg la..hehe..nnti nek bas berat"

"huh..okok..cepat..abg hai dah panas dalam keta"

ape lagi,semua barang yang boleh dia bawa balik aku bagi..references book, tshirt,skirt..shoes jugak!hehe..

then tiba tiba hati jadi setan...... "eyh, kalau aku ikot ko balik skali ok jugak kan?"
apa lagi....kena marah la kan " ko ni gila..ko kan ada test..abeskanlah test ko tu"
huh! itulah sebab musabab aku tak kasi sapa sapa jadi visitor aku..sebab aku akan rase niat di hati nak balik terus...yela,kau bayangkan duduk kat marik ni macam penjara, sapa yang nak duduk dalam penjara lamalama...ofcose lah nak keluar kn???
















bilabibirtakberhentisenyum: alhamdulillah...i had a happy weekends..and nex week of cose more happy because i'm at my home ^_^ agios

2 comments: