Monday, January 23, 2012

sick!

hurm..ye ye..saya demam,selsema,batuk,sakit tekak...hurm..tolonglah!sya nak sehat..nk stdy..nk cuti puas2..hoho..

by the way, demam aku pun tak kan leh buat baku duduk diam dekat umah..i need to fight it!! yeah!!

semalam pagi pergi breakfast kat mcd dengan fatin sambil study chemistry...dia sangat hebat ok! then around 11 a.m hangout dengan anak ghazali..haha..dia bagi saya beg! yeah yeah!! SAYAANG FANA LEBIH <3 then jalan jalan, again aku habiskan voucher 1 malaysia tu..nnti aku buat 1 entry khas pasal benda benda yang aku belik ok? then kita orang shopping dekat popular!! sgt rambang mata sampai duduk duduk kat lantai, selongkar selongkar kotak file and sepahkan rak buku! klu kita org tak buat macam tu, of cose la staf2 kat situ tak de keje kn? then kita orang jalan jalan and you know what!!!! i saw him! i saw him!!! haha! terkejot eden tau..but aku just tgk sekali and tak toleh lagi and dia yang tgk aku smpi nk terkeluar mata dia.HAHA! surprise sebab ko still leh nmpak aku ke? aku tak mati lagi lah, btw ko duduk kluang so, tak kemana lah dear ^_^ and again kita orang selisih lagi and aku buat buat tak xnmpak but dia sampai toleh toleh..maybe dia tak pecaya kot tu aku! haha! stop dreaming tika.. enjoy this pic!


























hurm! i hate him!!!!!!!!!!!!!! ok bai







notakakibusuk: bila kita nk jadi kuat, macam macam dugaan yang dtg...agios

No comments:

Post a Comment