Tuesday, January 31, 2012

gadis melayu terakhir

huh! pehal tiba tiba angin monsun aku wat entry pasal gadis melayu terakhir????


before tu aku nak tanya lah kat korang yang kenal aku, aku ni jenis yang macam mana eak?


- sopan
- ayu
- nice nice and kalau bawa jumpa mak mertua gerenti mak mertua setuju jadi menantu
- pendiam
- GADIS MELAYU TERAKHIR


haha! yeah!! aku tau mesti korang nak cakap yang aku ni langsung tak ada dlm list yang kat atas ni kan??
i know it..ye ye..aku tau yang aku ni bukan la sesopan gadis2 yang lain, aku ni tak lah ayu mana but aku tau aku ni cute..ye ye, kalau mak mertua aku jumpa aku je mesti dia suruh future husband aku cari spepart lain supaya leh gantikan tempat aku ( mmg nak kena simbah asidlah kan mak mertua aku ni! )HAHA.. ops! sorry sikit, aku tak sezalim tu ok.. ya ya, semua tempat aku pergi semua cakap aku banyak mulut and sampai kawan aku suruh aku amek course tourism sebab aku banyak cakap.. =.= wat the F.. aku ni pemalu ok sebenarnya! dah tentu tentu aku ni bkn sopan, ayu, pendiam or so wat ever..of cose lah aku ni put of list nama nama GADIS MELAYU TERAKHIR kn??? haha.. eyh! like do i care?? i be my self and xhipokrit like some girls yang act jadi baik sebab nak tackle some guy..der, g terjun bangunan lah kalau hidup kau ni kerjanya nk acting je.


but entry ni sebenarnya aku nak gitau korang korang korang yang suke amek tau pasal aku, DI UMUMKAN BAHASANYA, ada seseorang mengatakan bahawa, atikah SEORANG GADIS MELAYU TERAKHIR!!!!!!!!!!!!! haha! nak gelak kn? aku dgr pun aku nak gelak..like WHAT!!! kau buta ke ape?? ke kau dah cukup angau pasal aku? ceh!! perasan lebih..HAHA.. i think dia tak cukup mengenali aku sepenuhnya sebab dia cakap benda yang BERCANGGAH dengan FAKTA!! ohh my prada, kalau ibu tau mesti aku kena gelak..haha..


but, aku memang pernah dream nk jadi girl yang sopan sopan, ayu ayu, sweet sweet ni.ape nak buat, naturality aku mmg macam ni, so ssh nak ubah..bak kata pepatah melayu "melentur buluh biar dari rebungnya"..huh! sekarang aku dah jadi pokok bakau..xleh lentur da XD














HAHA!!! sekian terima kasih












huh! smart kn warna kuku ni?? peh! kalau lah dapat buat ^_^














































bilaotakdahjem: huh! hope this week dpt balik lagi..yeah! huh! btw, wish me luck tok test chem ngan science comp =)

2 comments:

  1. haha..
    ko gdis mlayu trawal..bkn trakhir..
    ahli agama kn??trima lh tkdir...
    =)

    ReplyDelete
  2. HAHAHA!!! ngokngek kepala kemek

    ReplyDelete