Monday, January 30, 2012

yeah!!!! akhirnya dah habis cuti sem aku..HAHA! means aku sangat benci sebab naik je cuti terus test! yeah!! u got it..TEST ok?????

hurm, today the first day aku  test..alhamdulillah dapat lah aku penuhkan kertas jawapan tadi.hope sangat apa yang aku tulis tu correct answer and dapat result yang cemerlang.aminnnn.....

huh! aku dengar kabar angin yang aku rasa betul yang boleh balik rumah ahad ni sampai selasa.but!! aku kalau boleh nak balik khamis..ya allah, permudahkan segala urusan hambamu ini =D


balik je la kerja aku.HAHA..of cose la kan. dduk sini penat sangat and xpuas lagi dduk rumah ok..











bilaakunakbalikrumahlagini : bila mood dah meroyan, hambek kau! eyh..wish me luck, esok paper math and subject yang paling aku RISAU! agios..bai

No comments:

Post a Comment