Thursday, January 19, 2012

it's my business!

bukan aku nak promote bisnes baru ke ape..it's just ketidakkepuashati aku and dak class girl dengan dak girl class lagi satu.

tak adalah, kalau girls girls tu tak wat hal ngan dak class aku, kita orang ok je dengan dorang.tak ada langsung rasa nak dengki mendengki or busuk hati pun dengan dorang before ni and hope after this..tak adalah..korang fikir ea, kita punya baik, tak usik langsung life dorang tiba tiba korang dapat tau one of the girls cakap yang korang ni gedik time jerobik.. WHAT THE F!!!! ape kes la siak nak cakap kita orang macam tu..eyh! kita orang tak penah ckap pasal korang pape pun kan? so?????MOTIF korang cakap kita orang macam tu nape? JELES???? ohhh my prada! maybe betul la korang jeles dengan ita orang sebab lec tu more attention to our class..kn?? then nape korang menggedik gedik dengan cikgu tu padahal korang yang sendiri cakap kita orang gedik????? eyh..nk tanya leh tak girls? sekarang ni SIAPA YANG GEDIK???????? HAHA! aku memang tak faham lah..by the way, kita orang tak nak cari gaduh so, hope korang pun tak kan cari gaduh dengan kita orang..ok GIRLS?? ^_^




good news... budak laki class aku dah start nak join balik jerobik..hehe..after kita orang jumpa kaunseling, finally, we get the positive result! yeah!!!!!! ^_^
























whenthereisarainbowforus:alhamdulillah and thanx god sebab dah lembutkan hati dak laki and give me strong for face your fate.. agios

6 comments:

  1. macam hensem je budak class kau :PP

    ReplyDelete
  2. haha! yang mana? tapi aku sound awal2 la..wat jadi toy leh la..useless! HAHA

    ReplyDelete
  3. haha.. wah siap jmpe kaunselor seh.. bgs2! yg pasl gurl gedixx ko tu, lantak pi la. depa lok lak! =p

    ReplyDelete
  4. haha! kaunselor tu comel! mcm doraemon..tu yg jmpe dia.HAHA!

    ReplyDelete
  5. tahlah,yang mana kau punye? hehehe

    ReplyDelete
  6. haha! aku punya dah tak de kat sini..kat tmpt len da =P

    ReplyDelete